標籤

2016年4月18日 星期一

YSL CUSHION輕透無重羽毛氣墊粉底PA++SPF23


YSL最美最奢華的氣墊粉底

YSL 輕透無重羽毛氣墊粉底PA++SPF23

色號:N°30 (一共有5款色調選擇)


先謝謝YSL,謝謝JESSICA Hong Kong  magazine!!

真係超開心邀請我試用到YSL CUSHION啊!!

我真係開心左成個禮拜架,我係咁諗究竟係咪發緊夢XDD~

唔使我多講都知,呢盒CUSHION3月份一推出時試過超速地一度賣光,

店鋪要係咁補貨,才能夠滿足大家對佢既渴求,哈!!

人人都話佢上妝後超貼薄,保濕效果超高,個個女人都想對擁有的CUSHION,

究竟魔力係咪咁勁先!!



質地薄盈的輕透無重羽毛氣墊粉底可作粉底、定妝和補妝!

完美的遮暇度、持久妝效、有效平滑肌膚、綻放自然霧光!


粉底會連粉卜架!!




粉卜輕輕地按一下後!!!

當然,上妝的話,粉量要比這裡多點點才能喔XDD!!


因我早排在2月底的時間去了澳洲玩,所以明顯曬黑了點,嗚!!

但沒關系啦,臉部無曬黑就行了,嘻嘻!



手背已全塗了粉底,在自然光下看真的好自然喔!!


在較暗的環境下再看看,手背是非常保濕光澤喔!!


下圖的我,先前已塗上了打底霜!


 (下圖已完成,只需3分鐘就完成了,粉底保濕效果真的非常高,

完全不需怕因底妝不夠保濕而出現乾紋的情況喔,讚讚讚!)

遮暇度都OK啦,100分滿分,85分,在不靠遮暇膏的情況下,
毛孔、斑、暗痘印都能遮蓋到8成!

容易上手度: 100分滿分,90分,真的就算是新手都能化到個靚妝!

貼薄度: 100分滿分,99分!

 使用方法:

每次只需用粉卜上粉一次,便可提供足夠的粉底份量!

先將粉卜在額頭、鼻頭、兩頰、下巴角處印一下粉先,

然後才由內至外將全臉慢慢印開,就可化到一個韓國水光妝喔!


沒有留言:

張貼留言