標籤

2015年9月8日 星期二

陳敏芝曲奇品牌。金鐘廊Blesscuit全新產品。千層酥。創新食法

Blesscuit曲奇

活動地址金鐘廊:
Shop No. A01a, Lab Concept, Queensway Plaza, 93 Queensway, Hong Kong

網址:http://www.blesscuit.com/

facebook:https://www.facebook.com/blesscuit/timeline

全港一共有3間分店:天后、尖東K11及金鐘廊Lab Concept

〈酥- 幸福,酥 -甜蜜〉

全新產品千層酥一共有4款味道,每盒還配上自家秘製醬料

 金鑽松露蜂蜜千層酥(9片)。(配)松露蜂蜜1支

芝士香草千層酥(9片)。(配)芝味醬(1支)

紅桑子玫瑰千屬酥(9片)。(配)玫瑰蜂蜜(1支)

原味蜜糖千層酥(9片)。(配)楓糖漿(1支)

Tips:千層酥『每天限量供應』,想買就快手喔!!!!

★★★【每片千層酥由108層精心疊成】★★★


金鐘廊店鋪的外貌,發覺到主打顏色是紅色喔!




曲奇的味道和size也有很多選擇,而且還會有價目牌給購買客人看到


因為慶祝金鐘廊新店開業,所以會有購物限定優惠喔!!

詳情請致電金鐘店查詢!



這個就是今年才推出的月餅禮盒,會有柚子奶黃及桂花綠豆味道!


月餅的size也是非常精緻的,細細個,食完一定唔怕膩啦!


這些也都是全新產品,千層酥禮盒!

我記得我細細個果陣超鐘意食蝴蝶酥,可惜現在已經很難才找到麵包店會有售了!

 

 

千層酥會有4隻味道,打開後就是這樣子啦!

每盒都是獨立包裝,感覺真的好矜貴喔!




最有特色的是,每間鋪都會放上不同種類的卡,這些卡都是免費的啦,真的超細心啊!

因為這些卡用途就是,想大家購買完禮品後,可以即場寫一張卡送給對方!



當然也會有試食啦,其實我上次已經試食過晒所有味道了!

哈,我依然都是最愛水果茶味!!


Woooo.....估唔到這次會見到敏芝真人啦!!

好高好白同好瘦啊,羨慕!!!!

當日大家都可以同佢合照一張,yeah~~


當日敏芝仲親自講解啦,happy~~~~~~~~~~~

好彩我當日仲企左個靚位,可以喪影到好多靚相,嘻嘻!!

 

出席完event,當然還有禮物帶回家啦,感激感激!

嘻,真係好感謝pr再次邀請我出席Blesscuit活動,哈.....我又有好美味的曲奇食喔! 

如果大家想買的話,價錢超大眾化,只是1百多元就有咁好味既千層酥食,真係超值啦!


獨特閃閃發光的禮盒,送禮夠晒大方又得體

今次Blesscuit送了我2盒不同味道的千層酥帶回家食,

個盒超美啦,我又要儲盒了XD,因為用黎收納雜物真係一流。


每盒酥後面都會印上食用日期,因為每盒千層酥都是新鮮製造的關系,

所以不能擺放得太久,以確保食物的質數喔!!


打開禮盒,都會有張講解千層酥味道的說明書,太細心了吧!!


每個禮盒旁邊,都會貼上祝福語啦!就是酥。甜蜜、酥。幸福


獨立包裝的千層酥,每盒都會有2款味道,還會附送2支秘製醬料,食法真想夠晒創新!

得到的就是這4種味道,每盒一共有18塊

(上層)
金鑽松露蜂蜜千層酥(9片)。(配)松露蜂蜜1支
(下層)
芝士香草千層酥(9片)。(配)芝味醬(1支)


(上層)
紅桑子玫瑰千屬酥(9片)。(配)玫瑰蜂蜜(1支)
(下層)
原味蜜糖千層酥(9片)。(配)楓糖漿(1支)

下層的味道:

芝士香草千層酥(9片)。(配)芝味醬(1支)

原味蜜糖千層酥(9片)。(配)楓糖漿(1支)



打開鐵盒,先見到

金鑽松露蜂蜜千層酥(9片)和松露蜂蜜1支


這支就是松露蜂蜜醬料啦!


到下層啦,

芝士香草千層酥(9片)。(配)芝味醬(1支)



另外的一盒,

紅桑子玫瑰千屬酥(9片)。(配)玫瑰蜂蜜(1支)


就連獨立包裝都是這麼精美嘛,叫我怎捨得開呢XD


我先試唔沾醬料,就直接放落口食,會食到小小酸酸甜甜的味道,

真的每口都非常鬆化,而且食又完全唔覺口乾,真係會唔覺唔覺食晒架!

 

好吧,我再試下沾上玫瑰醬料吃後,味道的層次再豐富點,口裡會多了些玫瑰香味喔!

醬料還有多個用途架,如果吃完千層酥還有剩的話,可以試下沾其它餅食喔XDD


千層酥size剛好,好岩注重儀態的美女吃,因為吃完唔會搞到整個口邊都是餅碎啦


下層的味道:

原味蜜糖千層酥(9片)。(配)楓糖漿(1支)



沒有留言:

張貼留言