標籤

2015年5月18日 星期一

BeautyExchange.com X It'S SKIN X 雞尾酒製作活動‏


上星期,我出席了It'S SKIN活動,先謝謝邀請!

當日除了認識了這品牌外,還學了調雞尾酒,哈...真係獲益良多啊!


哇,好色彩繽紛的power 10雙效精華面膜和能量10精華系列啊!

每款產品都君有不同功效,可以根據自己的肌膚問題去選擇自己的需要!


哈,各blogger可以拿著產品牌去拍照喔


哇哇哇,大會還已準備好,在檯上還放著好多好可愛既小吃和飲品比大家選擇





嘻,我豪不客氣地每樣都要了!



開始喔!

不過,我沒有忘記今次還有雞尾酒製作,哈,好期待!!

因為第一次學調酒呢,好緊張啊!!

p.s:雞尾酒是沒有任何酒精成分的!


這3小支就是雞尾酒的味道,可以自由選擇!

大樽的這支是菠蘿汁!


當然份量唔可以亂黎架,要一小杯一小杯地量





左調右調後,打冰...............



哇,好凍冰冰啊!!

原來拿上手的手勢和揮動樽時都要有技巧的喔!

真係唔學過都唔知!!!

一拿上手搖搖搖,凍到手都彊了,我好佩服做這行業的人喔!


最後,幫隻杯加d小飾物,


好!完成!登登!!我自己親手調較人生第一杯雞尾酒!

哇,寧舍好味!!!


哈,仲可以一邊飲住杯雞尾酒,一邊聽It'S SKIN的產品介紹!正.............


當然還不小得,有一大袋It'S SKIN的產品帶回家用喔,正......


沒有留言:

張貼留言