標籤

2015年4月9日 星期四

四月生日月,開心敗家去!


1)

老闆娘話原價要$500蚊,因轉天氣又得返一件,

所以呢件由韓國空運返黎的暗紅色蘇蘇針織上衣只係半價$250蚊咋!

真係超鐘意,摸上手好滑,著上身好舒服喔!!!


超迷戀蘇蘇飾物!


厚薄度剛好,有時凍凍地著一流!!


2)

chapel$299

好傷心,只從沙田果間執左粒之後,我成年幾都無買過呢得牌子d衫,

咁岩有日去開尖東,真係唔買唔得,仲幫老公買埋,一野掃左$500蚊衫!

簡簡單單,前短後長設計,後面仲有拉鏈添架,重點係夠晒闊!




3)

香水樽黑色長身上衣$179

我真係小中有小會係facebook買衫,因為我唔知點解覺得唔多安全,

不過我見資料有晒地鋪咁,所以博一鋪,因為真係好鐘意件衫啊!


好閃喔!!



扮係香水樽袋,好鐘意呢d細心位!


手袖仲有幾粒柳釘喔!


件衫仲有插袋位添!


4)

波波綱紗黑色上衣$179

唔知發乜神經突然買波波衫,不過咁樣我都接受到既,當挑戰下自己!




5)

民族風波波披肩

我已經好耐無淘寶啦,呢件我好滿意啊,不過圍起都要成舊水港紙!


d料都唔差,厚度適中!


6)

民族風露臂長裙

都是淘寶淘的,計返百多元港紙,手感唔差,料好滑又薄,正!




沒有留言:

張貼留言