標籤

2015年2月13日 星期五

敗家衣(衣物篇)

荃灣新之城敗的

$119

件衫原本是掛係廚窗的啦,我第一眼望已經超鏡意,因為超鐘意d流蘇設計啦!!

 

同樣有人和我一樣鐘意蘇蘇的人嘛?XDD~~


星星圖案也美啊!!


這些珠珠是篷上去的喔!!


荃灣新之城敗的!

$149

我諗諗下,屋企真係無幾多件係紫色衫,件衫下擺係叉開的,

簡簡單單正是我風格,正!




將軍澳敗的!

$169

哈,有日返工放lunch,比我敗到的XDD~女人嘛,去到邊都一定敗到野囉~

質地又夠厚,見隻大象都幾cute啊~


老公第一眼見到都話幾好睇!!XD~



有時懶得襯衫,裡面著件雞仔嘜已經夠晒暖啦!


葵芳敗的!!

實則幾錢已經唔記得啦,大概$129咁上下啦!

哈,白色冷衫並網紗就見得多,但灰色真的比較小見,即敗!!




下擺又是開叉的喔!~XDD


葵芳敗的!

$179

其實我無諗過自己會敗呢種衫,真係第一次!!

但試上身後,收身到不得了,連朋友仔都話唔認得我XD~


仿皮手袖

 
希望我有機會著出街啦!哈!!


收腰的設計


蕾絲這部份較薄,不過加件衫應該都無問題既!


荃灣敗的!!

$129

哈,又是黑色,原先件衫有粉紅色的,不過唔係我風格囉!!

手袖星星是立體的喔!!!




衣物料都超暖啦!


沒有留言:

張貼留言