標籤

2015年1月27日 星期二

(HKTDC)HONG KONG FASHION EXTRAAGANZA香港華麗秀@上海灘


早排被邀請參加1月22日的香港華麗秀,

我咁大個女都係第一次睇FASHION SHOW咋,

超興奮啦!!

 


入場前,整杯香檳飲下先,正



哈,我仲見到周文淇小姐啦,真係好高啊~~~~~~~~~~

 


入場啦,好多記者喔............


我太遲入場的關系,靚位已經無晒!!  >3<


當日的主題是''上海灘''


好彩老公個鏡頭可以拉得夠遠,我仲見到著名MODEL周小姐已座好了,

同佢齊齊看SHOW呢~XDD


開場了,唔睇過都唔知,原來睇FASHION SHOW係咁好FEEL,

音響好正,又夠勁,全程唔會覺悶架!!

 
跟住落黎就請大家看看''上海灘''的新衫展覽吧!!

我影得好辛苦架呢攝相~>3<
















睇睇下,無啦啦全場黑晒,噢....原來係換主題,MODEL全著上了華麗的黑衫喔!






看了半小時後,全體MODEL再行多次出黎,原來唔覺唔覺已完場了!!


沒有留言:

張貼留言