標籤

2015年1月6日 星期二

久違了的禮物文,謝謝各大公司啦!


禮物1:

凝智會在我的生日時,必會送上生日禮物!

其實呢份禮物已經係上年4月既事啦!XD~~
 

 

禮物2:

iTrial Awards 2014的投票活動

贏的【Starbucks $25 現金卷】

 

禮物3:

(facebook)參與BIODERMA「真我劇場 」抺。現真我活動
 
贏的『深層卸妝潔膚水清新套裝』




禮物4:

出席某event後,pr送的禮物!


 

禮物5:

mask house送給blogger的蝸牛面膜
 

 

禮物6:

P&G送的聖誕禮物,

哇,收到呢份禮物真係開心左我大半天,

寫左blog咁耐,我真係第一次收聖誕禮物咋!

感激。感恩。感謝!



好貼心的禮物,頸巾超厚,仲有雙面架!


 

禮物7:

參加FACEBOOK ElishaCoy 活動,

得到的『尊貴骨膠原蝸活修護潔面乳

 

禮物8:

參加facebook「U Beauty X DEWYTREE 送您碳酸排毒爆炸面膜」 活動,

得到一盒由DEWYTREE送出碳酸排毒爆炸面膜


 

禮物9:

參加「Facebook快閃連賞 - U Beauty送您Sa Sa美容現金券

得到的,Sa Sa美容現金券 (價值HK$100)



沒有留言:

張貼留言