標籤

2014年12月23日 星期二

又到聖誕又到聖誕,聖誕前點可以唔敗家呢?


自從沙田一田開左呢間日本民族服裝後,我就經常會行去八下有無新衫入手,

哈,點知有日返工lunch食飯時候咁都比我敗到件XD~~~



最可惜的是,無晒中碼,得返一千零一件大碼!

但試上身後都ok既,咪當闊身衫著囉,還掂我都鐘意著闊身衫XD~




我好鐘意個衫袋裡面d紫色紋圖案




拔出來的衫袋圖案,很美啦............




就連衫扣都係花點紋喔




下面呢兩件都係同一鋪,係沙田連城敗的!




有日唔知係咪失心瘋,勁想買衫!

因為我諗諗下屋企真係無乜冬天衫著得出街又可以返工架囉,

跟住我就行下行下,無啦咬行入一間我平時勁小入既舖八下,

d衫全是made in韓國的!




超鐘意呢件衫d蘇蘇




哈,件衫仲有個小袋仔




老公一睇個價錢就話我痴左線,咁貴都買!=.=你識咩啊...........




其實我諗住收手唔買架啦,點知老闆娘話買夠$500有9折,

我計下個價,差小小咋波!所以我又揀下,好衰唔衰,又真係比我揀得岩!

無錯,又是我愛爆的民族圖案




d圖案仲要凸出黎袈!真係一分錢一分貨!


 


下擺還有小小開叉的




老公呢頭話完我果件衫貴,但呢件佢又無出聲喎!

緊係啦,平d嘛!之但係老公唔知呢兩件衫既質地差好遠,呢件薄好多架囉




早排荃灣敗的!

無老公係身邊,買野都爽手d,成日阻鬼住晒!




短身洗水牛仔外套!

其實我係特登買黎襯條長裙,不過著上身又幾好睇,因為好收身!




沒有留言:

張貼留言