標籤

2014年12月29日 星期一

2014年最後之敗文


話咁就黎2015年啦!!

當然要寫埋2014年最後一敗文喔!!

B+AB

話說,我係i.t買左件衫送比老公,點知張單既下半忽就寫住,可以去b+ab買正價貨有6折,

還掂間b+ab就係附近,當然入去望望有無心水啦!

點知唔使1分鐘,就睇岩左喇............




原價5百多,6折左後都只不過係300有找,抵到爛啦!




我好鐘意件衫下擺d紗綱




旁邊仲有拉鍊架!!




前面仲有袋添!呢件衫返工出街一流啊!





荃灣新之城小鋪買的!




我果日又唔知發乜神經,勁想買外套,行行下就比間鋪頭吸左入去XDD

件外套蝦肉色都幾特別既,又夠重手,仲有我最想搵既開叉位!

都唔平架,印象仲$400多!!




因為老闆娘話係全羊毛喎,我唔知係乜毛啦,我要夠暖姐!




跟住落黎,下面全部衫都係上網敗的,話時話我已經有一排無上網敗衫lu........

有日突然之間又起穩,哈...........




我開頭以為件衫有插袋,點知係袋原來假架囉@@~

最衰件衫個袖位車到好闊,搞到著上身顯到好大隻,>.,<






我第一眼見到呢件衫已經深深比佢迷住左啦!!




正是我風格,夠騎尼!






其實呢件衫我真係好鐘意,但我要努力減下肥先得,因為好貼身呢!




仲有皮帶送




前面不規則style



沒有留言:

張貼留言