標籤

2014年10月3日 星期五

瘋狂敗家文


久違了的敗家,又出動啦!!!^0^


1)黑色網紗背心長身上衣




價錢只不過是200元有找,怎可能不買!大愛...............




真的得喜歡這網紗的設計!!




2)Moniikitt,羊皮柳釘平地鞋

銅鑼灣敗,職員聲稱是從日本返貨的!

望一望價錢牌,原價要過千元的啦@0@~

但我每次一經過這鋪頭,都忍不住要望一眼,望了3次後,終忍唔住乖乖比錢!

扣折後,多謝小姐$784,=0=!但真的超愛啦~XD




我鐘意到這鞋的程度是超捨不得著,怕會著到變皺呢............

但每一次出街,老公問道:老婆,你還未捨得著你新買的鞋?XD






3)DAILY DOLLY

又是銅鑼灣敗!

$698

買這袋,真正罪魁禍手是萬能的FACEBOOK,=3=~

我第一眼望已經著左魔,簡直就係唔買就訓唔著囉!!

希望大家唔好比我燒著喔~~HAHAHAHA




大家一望都已經知道是什麼產品的設計吧!!

無錯,就是指甲油!!我真的愛到不得了..........

還有黑色選,但都是紅色突出點!

就連鋪頭職員都跟我說,啊GILL都幫她們買了好幾個袋!XD




正面望,愛暈了.............




雙D的設計拉鍊扣




拉開袋一望,個袋都幾大個下架,我試過帶過出街,

都可以放到一個長身銀包、電話、廁紙、同薄身頸巾!^0^




4)

BAUHAUS

女人的購物力,真的只要是喜歡,就連正在上班時,放LUNCH的時候,

都可以買到心頭好!老公呢排經常說著,你今日食LUNCH時又買左乜啊?

呵,你怎麼知道的,今日又買左件新衫囉,做緊特價嘛!!




很喜歡的蘇蘇設計!!





原價$565!特價後,$268!無可能唔買囉我想講?XD




5)

黑色長身並蕾絲上衣

$176

哇,有時買野真係要諗清諗楚先好落手,就以呢件衫為例,

同一個地方,只係相格幾個鋪位,都可以平成舊水有多!

我係第一間鋪見到時,一摸上手件衫質量的確唔差,但要$299@@~

我心諗,呢D地方唔使賣到咁貴囉!

忍一忍手,竟然比我係第二間鋪見到一模一樣既衫囉,

望望價錢牌,即買,心諗好彩忍一忍咋!HAHAHAH~~





衫背後都是蕾絲,好正XDD




沒有留言:

張貼留言