標籤

2014年8月25日 星期一

SK-II Magic Ring皮膚測試(銅鑼灣SOGO CLUB)



先多謝sk-II邀請我,好開心啦^0^~~~

當日我先去銅鑼灣sogo club做皮膚測試,好緊張啊.~~~~

以下是店裡環境,一樣是可以選購產品嘍...................

大家亦可親臨各SK-II專櫃或登入SK-II facebook專頁(http://goo.gl/B5rgIE),

免費預約體驗SK-II Magic Rin專業皮膚分析服務,破解肌齡秘密!




各式各樣的產品




還有套裝選購




我一到達後,PR已準備好介紹產品給我認識啦!!!

當然就是很多美女都會認識的SK-II神仙水啦~~




還有介紹到,就是8月15號全新堆出的新產品,肌源緊緻修護眼霜





嘻,職員還細心地遞上花茶,因天氣太熱了,我全喝下啦XDD




講解完產品後,就開始做皮膚測試!

開始前,職員先幫我清潔一下面部.............

(感謝pr幫我拍攝照片啦~^0^)





接下來,就是這部儀器做皮膚測試的,只要照一下,

然後就可從平幕見到自己的皮膚狀況!

巧緊張啦...............




只要等1分鐘,就會可清楚了解到自己的皮膚狀況!

包括:細滑度、緊緻度、抗皺度、白皙度和光澤度,同時亦可了解自己皮膚的真實年齡




已得出分析啦!

好彩我既肌膚年齡同我自己真實年紀唔係差好遠,都算好接近,嚇死我啦!

細滑度(29)、緊緻度(27)、抗皺度(26)、白皙度(29)、光澤度(28)




然後再進深一層了解皮膚的狀況,可著自己注意皮膚的需要...............

細滑度(左上角)、緊緻(右上角)、白皙度(左下角)、抗皺(右下角)



職員係會每個皮膚狀況都同我講解,這part就是講到白哲度,

原來我皮膚下層還隱藏著好多黑色素,包含了暗瘡印和色斑等~~




如果大家都有興趣試下magic ring神器,可登入預約http://goo.gl/ooWt7A

(9月內完成後仲可以拎到stempower eye cream試用裝)

 講解完,當然還有禮物帶回家用啦,就是SK-II神仙水啦

這次比我對上一次用的還要大一個size~爆開心啦XDDD~~~




好吧,大家先等我一下,好著我用後神仙水,再報告效果啦!



沒有留言:

張貼留言