標籤

2014年8月29日 星期五

((最終回))elyze「擊退脂肪!無懼夏日挑戰」3個月療程體驗‏


好開心啊,經過3個月既elyze療程體驗‏後,我個肚腩真係有明顯縮細左好多,

摸上去軟左好多,無第一次上去時咁實的的啦,同埋體重都輕左足足4磅~Wwoooo


我由5月尾開始,由開頭每最期5日踩半小時健身單車,

到現在一星期有6天會在家踩健身單車1小時, 踩完一身汗,真係排左唔小毒素出黎啦,

因為我個目標係,要減10磅啊~因要回複返我7年前既體重,加油加油!!!

好吧,大家就來看看我的成績吧~~~^^~~~~


以下的是第1次未做時,好大個肚腩,同肚地實的的架.........



第2次療程後!!

雖然無乜明顯改善,因我果排收工收得好夜,我又忍唔住口係咁食宵夜,

所以....體重的確係重了.........@0@~~




第3次療程後!!

經過第二次療程知道自己竟然無輕返重的時候,我就加倍努力踩多d健身單車,

可見,我個肚腩開始有d成績喔!!




第4次療程後!!

明顯地肚腩
比第4次療程收細了...........好開心啊!!!




經過5次療程後!!

哇賽...............我條腰出返黎啦!!!YEAH~~~~~

當然,要有適當的飲食和運動,先係最最最重要架!!! 



沒有留言:

張貼留言