標籤

2014年7月25日 星期五

Beauty Exchange X CLARINS V臉見證分享會



先謝謝Beauty Exchange X CLARINS的邀請,

讓我可以出席這次活動嘍!

纖顏緊緻精華
檯面放上的產品有:纖顏緊緻精華、溫和爽膚露(乾性或中性)、電眼緊緻精華

、纖顏急救面膜 、保養香醍露




今次event學左好多野啊,我學左點樣去面部水腫和按面部穴位!




還有靚靚model即場示範瘦面效果~~~




我手上的就是纖顏急救面膜




當然要試下產品啦,而我手背已塗上了纖顏急救面膜,質地超搞笑的,好似雪糕啊!




大會還安排了飲品和tea set給眾blogger享用啦!!!





我一看見這tea set~已經深深比我吸引了!!

好美味似的..............(流晒口水,快hold不住了)




超好美的馬卡龍................(一口吃下了)




泡芙!整個放入口,一咬,全口爆滿了忌廉...........(超正)




我淨係知下面果舊係燒過既吞拿魚......上面的是什麼我已不理那麼多,吃了先算




我想講,這朱古力超級核爆好食!XDDD




我唔講,大家一定唔知係乜呢!!!紅色那舊係西瓜黎架....XD




最估唔到,竟然仲有個MINI漢堡包,吃完真係超飽了...........





哈!出席完分享會,仲有小禮物比大家帶回家嘍.................




帶去旅行最岩用啦...........YEAH



沒有留言:

張貼留言