標籤

2014年6月11日 星期三

(最新堆出)無添加。FANCL Whitening Mask 祛斑淨白精華面膜


無添加。FANCL Whitening Mask 祛斑淨白精華面膜

好開心啊,我又再一次可以用到fancl既產品,

產品係直接用速遞送到我家,開薰死我啦!!




這幾星期,我相信大家聽到電視廣告都不會陌生吧!!

就是日日都會睇到gigi既fancl廣告,說的18種面膜專家,你試齊未?




究竟邊18種面膜?這紙版面膜後,會清楚告知大家!

這設計好口愛的啦,好有心思!!




每盒6片

每片含18ML

生產日期會表示在盒旁(產品真的好新鮮啊,我見到今年4月才製造的)

成分:

金盞花精華、持續型維他命C誘導體、乙基維他命C、SVCT美白導入精華、
橄欖葉精華、淡斑精華A.C.WHITE、維他命C.E複合體、歐錦葵花精華、
水潤鮮膠原蛋白、透明質酸。

功能:

能在黑色素形成的初期發揮作用,抑制黑色素,

淡化因美白機能減弱或其他內在因素而形成的零散色斑,令肌膚更淨白。

特點:

針對頑固色斑,FANCL面膜專家以全新3層高密度纖維面膜,有效把18ML

高效美白營養滲壓至黑色素根源,淡化因紫外光、肌膚壓力及機能下降等出現

的頑固色斑及痘印,美白袪斑效果更快更明顯。





盒後會清楚印明產品功效及用法




從盒中取出的6片面膜




每片面膜旁,都會有開口位,方便大家撕開




滿滿的精華面膜喔.............




面膜精華剛剛好,不會多到滴到成頸都係,好滿意啊!

而且質地都薄身,敷上面後不會感到重重的!

貼面度都OK啦,如果10分,都有7分!

使用方法:

潔面後,敷上5-10分鐘,除下面膜後把面上剩餘的精華塗均。

建議每星期使用1-2次!




而且還可以敷埋眼部喔,不過通常我唔會咁敷,因為睇唔到野好無安全感啊!

因為我係果D,要一邊敷MASK,一邊睇電視或上網既人黎!XDD




等待10分鐘後,將面部剩餘的精華按摩完全吸引,此刻還可以將精華塗上頸部!

而且敷後面部絕不會感到油膩,讚!




下圖的是,使用1次及2次後的比較!!

面額的位置最清楚可見,已有改善喔,原本黑黑暗暗的,第二次敷後,可見黑暗位已消失



沒有留言:

張貼留言