標籤

2014年4月22日 星期二

敗衫文


不敗家唔安落,未到夏天買定新衫先,唔理衣櫃已經無晒位,敗左先算......

下面呢包係上網買既,哇.....等左我足足兩星期先寄到黎......=0=



要我等咁耐,好心急快d睇下d質量好唔好先............




黑色蕾絲英文字母長身衫

$130咁上下...........

撞鬼,d質地有點厚,呢排d天氣就著到,再熱多3-4度一定唔得




可能年紀開始大,近排開始鐘意蕾絲圖案........





黑色長身拼網紗上衣

$120幾咁上下

呢件我反而幾鐘意,夠薄身................




好鐘意下面個網紗位...............





下面呢兩件葵芳買的!

而家真係愈黎愈難係葵芳買衫,入埋d衫d質量好大陸,我都要係指定某幾間鋪先買到,嗚




黑色拼接開叉網紗外套

$110幾..........




其實個綱紗位係後面的!




件衫夠晒薄,正..............




後面又夠特色,係開叉位黎............




有風一吹,好飄逸喔.......XD




黑色蕾絲網紗外套

$120幾

我最鐘意呢件,仲同個fd一人一件添~~XD




近影是這樣的!

著到個人超級瘦!



沒有留言:

張貼留言