標籤

2014年3月24日 星期一

旭茉JESSICA Readers & Bloggers Trial Workshop


嘻嘻,謝謝jessica邀請!

其實我今次已經唔記得第幾次出席佢地舉辦既event啦,開心!

不過我係記得今次係第二次去朗廷酒店參加blogger event~^0^


哈,這燈,我上次都有影!!XD




襯還未開始時,飲杯啡先!!!!




今次有3間公司會介紹佢地既產品,

第一間會是,natual magma cosmetic




他們檯頭的產品





而這次主角會是,火山礦物岩漿面膜,

於韓國平均每3分鐘售出一支




哈,想不到還有從韓國來的甜甜圈食!!


 


我選了白朱古力味!!!!哈.......




戲玉來了,想不到還請來了從韓國來的高大型男,每人親手送一支紫色玫瑰花!

哇...........我暈晒大浪了啦!!!




很美的花!




秒殺了不小電!o卡o卡o卡o卡............




哈,我一邊聽講解,一邊吃我的甜甜圈!!


 


還請了型男上檯即埸示範面膜效果喔!!




到第二品牌,invisalign隱適美

就是講採用隱適美矯齒療程幫助病人矯齒!











這是『隱形牙箍』




 
ha....自問自己排牙夠整齊,所以不需要去箍牙啦!XD~




這時候大家都座得累累地,哈....吃午茶時候到囉,餵食的我,每層都吃了一件!




到最後,就是到olay品牌了~~~~




就是檯上這3支產品!剛巧,家中的toner已給我用光光,這套獎品來得非常合時啦!





沒有留言:

張貼留言