標籤

2014年3月10日 星期一

終於可以寫禮品文啦



終於又儲夠一堆玩網上遊戲得回家的禮品啦!!^0^~~

1)

這份是參加2014年度ELLE美妝大賞香港區投票贏的

Giorgio Armani Beauty Flash Lacquer (價值$260)

知道自己中了這獎品,開心得了我大半天呀!!




隻色仲要唔差,係裸粉色呀!!!我真係唔捨得開黎用呀.....




2)

參加Borghese facebook 甜蜜遊戲填寫祝福語活動贏的

Borghese「基因賦活淨肌套裝」(價值HK$880

哈,打開電郵得知自已贏了,爆開心呀....hahaha




個禮物盒超美的啦................已收藏了^0^




一打開,嘩.......好豐富喔!!!

精美保環袋

美膚泥漿

基因賦活精華

全日水活乳霜




這個環保袋已給我隨身袋住係袋,因為可以卷得埋然後可以用魔術貼住,

,又唔阻位,又夠輕身!

就連我老公都話靚呀.............




3)

參加neutrogena facebook得到的,我相信已經有好多sis已經參加了吧

保濕肌底液sample




我而家都有用緊,講真,真心覺得好用呀,堆介!!!




4)

參加UA Facebook UA院線強勢列陣 Cine Grand Century農曆年開幕送大禮】有獎遊戲

而贏到的<<UA電影禮券1張>>

哈....我真係最估唔到係係200-300名人參加裡面,抽10個人得到的UA戲飛, 

而我就係其中一個,連我老公都讚我,話我超勁...XD~~

正就正在呢張飛連3D都睇得架..hahaha



5)

參加facebook微力達舉辦之【相 ‧「家」點寵愛】活動贏到的

Citysuper $100現金禮券

哈呢張coupon完全好岩我用....所以好快地已經比我用左lu............. 




6)

Maybelline化妝組合 (價值$427) 

我相信已經好多sis已經得到了吧!!^0^

謝謝BeautyExchange啦.............




打開禮物盒,超級豐富的,一共有5樣gift喔!!






沒有留言:

張貼留言