標籤

2014年1月24日 星期五

Estee Lauder Micro Essence Launch Event‏(全新微精華原生液event)


我又黎呢度喇!!

哈.........無錯,只要電視一有新產品堆出,格無耐我就會被邀請係呢度出席event囉,

呢度已經好似變我另外一個家咁,會定時定候係度出席活動...XD...hahah

所以今次,好明顯又係有新產品喇,

就係呢排電視機日播夜播既微精華原生液,我已經快被電視廣告洗腦了...

個廣告仲要係咁講,淨、透、滑、彈,我......快要瘋了,究竟有幾勁,去相喇!




襯未開始時,周圍拍拍相先!!!地下放著變了big size的化妝護膚品喔,好得意呀......




還有另外一個.....我當然不會忘記拍下喔.........XD




我次次都會影埋既ESTEE LAUDER貼紙,其實用黎貼住自已件衫,

以便大家知道係''自已人''!!

跟住我就會次次出席完EVENT都會唔記得撕走,

行到老遠,到停低一望自已件衫......頂......=.=(自我安慰,應該無人見到的吧)




講完一大堆無聊野,哈.....主角要出場喔!!!

檯上的有最新堆出的微精華原生液及升級特潤基因修護露,

咁另外果3樽ABC究竟是什麼來?

哈,下面開估!(其實未開始時,我都估到係點架喇...HAHAHA)




哈,驚大家唔清楚,再近影多次!!

再重複講多次,呢兩支分別是微精華原生液及升級特潤基因修護露!

因為佢地要一齊用先係最有效架,所以要一齊放同會講解點用喔!




真係好鐘意ESTEE LAUDER次次都咁細心,會擺D新鮮花係檯,一點也不馬虎!!





要開始喔!!

職員先幫各位BLOGGER用消毒濕廁紙,在手背上面清潔一下.........

XD..哈...因為我影不到自已隻手....所以讓用我身旁BLOGGER的手來影一下




然後,就來個小驗試!!

就係測下檯上的ABC三個樽,究竟邊支係ESTEE LAUDER既微精華原生液,

唔聽講解都唔知道,原來液體係皮膚上愈快溜走,就代表液體無咁易被皮膚吸收,

所以,即是話, 溜得愈慢就係最好的,那隻就是ESTEE LAUDER既微精華原生液喇!




好吧,已經係手背點上ABC三隻精華液,當然3隻都係唔同牌子的喔!!




然後職員會用手指輕輕堆一下,

再將手背輕輕打側,就會見到邊隻液體牌子留得最快同最慢,

其實真的很易就會看得出,最後當然是ESTEE LAUDER既微精華原生液贏了,

因為是溜得最慢,所以皮膚最易被吸收得好!




最最後,就是大會講解點樣將微精華原生液及升級特潤基因修護露一齊用喇!

看,就是我下圖這樣,先倒出微精華原生液,然後再將升級特潤基因修護露點在原生液上,

可能,大家這樣會看不清楚不了解,唔緊要.....我下星期會再開新POST寫詳細D,

講解點樣MIX黎用喇!到時記得收看喔!



沒有留言:

張貼留言