標籤

2014年1月15日 星期三

敗家文時間到!!!


1)

可愛韓風襪

$60x3對

其實屋企真係唔決襪,但見到咁可愛,忍唔住又入手喇!=..=




2)

RABU RABU毛毛柳釘平地襪

其實我一早係C.P.U睇中,但我見得9折,折完都係好貴,所以一直忍手無買!

事格一排,有日比我去九龍灣rabu rabu專門店見到呢對鞋,仲有8折呀.....嘩.....即買!

哈......開心開心




就係呢對喇!!

愛死了.....................





d毛毛仲要勁滑添呀!!




3)

D-mop outlet買既!!

原價$990.....

3折後...$297

老公都話,咁都比你買到,好明顯係你d style喇!!




無錯,件衫個手袖位係中間穿出黎架,好正呀..........




原價真係好貴呀........成千蚊咁滯!!@@我食落肚無咁嬲囉.................




4)

accessorize

無錯,我又黎買手飾喇!!

哈.......早排鬼叫比我見到半價咩,平時我一定唔會入去買,去淘寶無咁嬲喇!

原先原價每條要都百幾蚊,而家半價咋,大概都係$50-60幾一條,咁就差唔多



好美的民族風手鍊!!!




還有這條,不錯吧..........XD~~




5)

2% miffy

哈....又係2%入貨喇,咁都比我見到呢條得返1千零1條既M碼

原價$898,而家只需2折就可以帶佢返屋企喇!!

即係$180,係咪抵都爛先...............



真係痴痴地,$898一件衫~~~我先唔會咁傻仔買咁貴,呢d清緊實係等特價喇!!



6)

早早排係葵芳敗既!!

已經忘記了實際價錢喔!!

都係70-80蚊貨仔咁上下啦!!!




我其實係比下面呢個設計吸引左先買,買完先發覺我都唔知自已會唔會著=0=



7)

旺角新之城敗的!

好似$120!!

好得意架,前後都有圖案架!!





沒有留言:

張貼留言