標籤

2013年12月12日 星期四

又係時候寫Gift文喔....收獲好豐富呀^0^


嘩......好耐又無打gift文喇,係時間又寫下先^0^呵呵...............

1)

先黎第一份gift,

早排參加U Beauty X ettusais 送您唇部修護精華得到的,

血牌BB嫩唇系列,2013冬季限定@「MERCURYDUO花漾」

我其實一早都已經好想買佢地既唇部產品架喇,

點知我忍一忍手,就比我參加遊戲得到佢喇(心心)..........^3^




2)

這袋產品,也是我早排出席了marie m\clarie瑪利嘉兒event後,

大會送的禮物!!!




袋中,就是放著這些禮物給我們喲!!!

相比其他event,這不算是很豐富~~還有點失望,

當日大家還座定定聽了2-3個小時的呢 .....@@




首先是shu uemura免費修眉服務!!

嘩......地點遠得很......

那我跟本一定用不著,

我送比朋友用,個個回覆都是說,『太遠了』.....=.=.....
 



然後這個......是美白精華液喔,對我來說最有用XD!!




最後的是,estee lauder其下品牌的,osiao sample~~




 3)

這份gift,也是我收到最開心的啦,是尋日新鮮到屋企的XD.....

就是我早排參加,

U Magazine x agnès b. DÉLICES「b. Lapin x Hello Kitty法式甜美邂逅」微故事創作比賽,

而得到的agnès b. DÉLICES x Hello Kitty b. Lapin 限定公仔禮盒套裝」

聽朋友說,這set產品好像要600-700元的喔!!嘩............




好大個盒呀,盒裡面就是放著這3份產品喔!!

雖然我不是hello kitty迷,但我都忍唔住要收藏一下個盒,

用黎放下我d美容產品都好呀,還掂咁靚XD~~




 有這個藍莓+白朱古力曲奇餅




還有,我最愛的朱古力波波! 我相信不用兩天會被我同老公一夜之間ko晒.....




最後這個,我真的恨了很久的啦,就是這個6吋高的agnès b擺設公仔!!

隻公仔原先有件hello kitty衫架,我都還過,我不是kitty迷,

索性除左件衫佢,咁樣反而我覺得型仔得多...hahahaha




還有附送這條hello kitty金色小吊飾,

哈...反而咁樣我就接收到......我即刻掛左係電話套度喇...heeeheeeee




點解?因為後面有個''b''字樣囉,所以我先掛住....XD




隻公仔真係超可愛,隻手郁得架.....愛死我了...........




腳下還印有''b''的字樣,kakakaaa ....就好似呀胡迪咁,腳下都有自已個名架XD~




最搞笑後,個patpat有條尾囉...真係勁過穩呀.......

連我老公都忍唔住要即刻擺佢係最當眼位置!!



沒有留言:

張貼留言