標籤

2013年12月30日 星期一

FANCL修護肌底液(水潤)小瓶,看得見的新鮮


多謝iTrial及多謝FANCL!

其實FANCL這品牌,我係10多年前仲係讀緊書中學年代已經開始用了,

原因一是因為代言人係GIGI啦,另外我知道這品牌是出名係『無添加』,

而我第一件接觸FANCL的產品就是他們10多年前已堆出的『潔面粉系列』,

我相信作為FANCL粉絲的美女們,一定用過的吧,哈!

到現在,應該比我等到用FANCL既新產品啦,期待這一刻實在太久了,

我開心都黎唔切呀,HAHAHA....好吧,讓我來告訴大家知究竟是何物吧!




FANCL修護肌底液(水潤)

適合油性至混合性肌膚適用

新鮮期限:生產後未開封1年,開封後60日

用量:30ML

MADE IN JAPAN

大家有留意到電視的話,一定會聽到呢句說話:『小瓶,看得見的新鮮』,

無錯,我就是用到這支新堆出市面的肌底液喔!

功能:

保濕同時抗老,維持水份平衡,有效促進膠原蛋白合成力,

深層去除長期積聚的「肌膚損害因子」,幫助皮膚回復初生般的純淨細嫩狀態。




盒旁會見到產品的製造年月日,可讓大家安心使用




而盒後會見到印有詳細使用方法、美容成份、新鮮期限等等...........

美容成份有:

三肽膠原蛋白、棗果精華、水解酵母、歐錦葵花精華、香甜碗豆華精華、

水潤鮮膠原蛋白、 透明質酸




而盒的另一邊則印有產品的特點!

※質感水潤,補充水盈及膠原修護營養。以納米導入技術加強層層滲透,

達至高效補濕修護,活化肌膚吸收力,回復飽滿柔滑。

※無防腐劑、無香料、無礦物油、無殺菌劑、無石油系界面活性劑




而盒頂會有個OPEN的開封指示!只要輕輕一按一拉就可以了!




就是你了,就是你了.....你知道我等待這一天的來臨已期盼了很久啦(灑淚)




大家別忘記,盒裡是有張紙,教大家點開產品架!千萬唔好睇都咪睇就掉左佢,

唔係你實會後悔......HAHA




其實我都搞左一陣先整到個銀圈出黎同倒到D肌底液出黎呢....WAKAKAK.....

因為一定要整個銀圈出黎,唔要個銀圈,然後再用蓋擰返緊支產品,先得架!




完成後,就是這樣了!!

還有,請緊記,無次用後一定要蓋好個樽蓋喔!!!




只要輕輕一倒,就可將肌底液倒出來!!

不過因為我要用單手拎部單反相機的關系,有時真的難以避免會有小小失誤,

D肌底液係咁流走喇,快影快影........唔好浪費左呀.........




然後輕輕一堆一按,都可將肌底液完全滲透落肌膚呢.....WOOOOO




因為呢排天氣太冷又太乾燥的關系,不用5秒已經完全吸收好!!正呀..............




使用方法:

潔面後,用3-8滴分量的肌底液輕輕塗搽全面。

可在特別乾燥的部位重複塗抹。

事前我已將肌底液塗了上面部,




然後輕輕按摩到完全吸收




哈,不用數秒面部皮膚已經吸收得好好,

而且我是混合性皮膚,真的超合適我用的啦,

用後一點粘膩感都沒有,已經超乾爽的啦!! 讚喔................



沒有留言:

張貼留言