標籤

2013年11月17日 星期日

《旭茉JESSICA》Bloggers Trial Workshop@(GIFT後記)


上次出席完《旭茉JESSICA》Bloggers Trial Workshop後,

當然會有禮物送比各位BLOGGEDR啦,

嘰嘰嘰嘰!!

又到SHOW 禮物時間喇!!

今次真係好重手呀,仲有兩袋GIFT添,YEAH~!!!

仲有,D環境袋仲可以留黎去超市買野時用都得,唔錯唔錯!!




嘩.....Wwooooo........!!好開心喔!!




VICHY SLEEPING MASKX6包

我最鐘意就係呢D大大包面膜SAMPLE,

因為可以留黎去旅行時用喔,因為可以用完即棄嘛!!^O^




TSUBAKI洗頭水X4包+護髮素X4包SAMPLE

嘩,D禮物真係超岩我心水呀,可能有D人會覺得無用,

但我就覺得超有用!喇,又可以黎留游船河用,又可以去旅行時用,

真係超方便的啦!平時儲儲埋埋一大堆,到有用時就唔使特登走去買啦!




我最估唔到竟然有朱古力送!XD

但D味真係幾怪雞下,檸檬+胡椒味??@@

不過我都開左盒黎食,又OK喎,KAKAKAAAAA~~




滴露沖涼液SAMPLEX2包




TEFTEF SAMPLE SET~

包括了,FACIAL SUPREME ESSENCE , FACIAL TREATMENT CLEANSER,

DEEP PORE CLEANSING MASQUE




OLAY高效緊緻體驗套裝!




雀巢白咖啡X2包

哈,送比媽媽岩晒!!





WHISPER夜月媽媽巾X2包!




clocola BB DRINK X6支




呢個紅色皮化妝袋我好鐘意呀!!

明明家中已經有好多化妝袋了吧................XD




最正,莫過於呢套護膚品!!

法國水之道Soin d'eau

包括了,

活泉噴霧spring water spray(50ML)

活泉保濕露Mild lotion


活泉保濕面膜 soothing mask
(74ML)





沒有留言:

張貼留言