標籤

2013年11月15日 星期五

旭茉JESSICA Bloggers x Readers Trial Workshop




Wwooooo,謝謝jessica旭茉再次邀請我出席blogger event~~

今次亦都唔會例外,都是去酒店舉行的喔!!

但今次好高級呀,去左5粒星星既酒店舉行event~

地點:朗延酒店




其實我都係遲左5分鐘左右先到,好彩我去到都未開始,

所以,先周圍拍拍照喔!!




這個品牌就是會其中一個介紹的產品!!想知是什麼?繼續拉落去啦......




等左大半個鐘終於正式開始喇!!

死火,我又座錯位!!=..=




好喇!!
第一個會介紹的品牌是,法國水之道Soin d'eau
檯上分別有:

活泉噴霧spring water spray

活泉保濕露Mild lotion

活泉保濕面膜 soothing mask

還有,另一個品牌:TefuTefu Skincare <白之水滴>美白保濕去除角質




下圖這個就是法國水之道Soin d'eau品牌:

(皇牌)活泉噴霧spring water spray(300ml)

 100%活泉水

純天然弱酸性。  活化細胞再生

*即時保濕肌膚,減輕紅腫及敏感現象

*具晒後修復功效,令肌膚紓緩降紅

其他用途:

化妝後噴上,可令妝容更貼服。

噴於染色或乾桔髮上,能滋養秀髮。

紓緩鎮靜男士鬚後不適。

孕婦都適用




使用前先均勻上下搖動,然後才直接噴上皮膚上!!

涼涼的,好舒服喔!!




下圖這個都是法國水之道Soin d'eau品牌:

(皇牌)活泉保濕露Mild lotion (200ml)

92%活泉水

即時銷水,肌膚柔滑滋潤

*高濃度活泉保濕囊球體,持續釋放保濕因子,長效保濕

*高科技細胞調節因子,迅速活化細胞再生

*具曬後修復功效,令肌膚紓緩降紅




D質地都幾得意架,比較潤潤的,不會是很水的感覺!




堆開保濕露後...................

 


最後一個介紹的法國水之道Soin d'eau品牌:

(皇牌)活泉保濕面膜 soothing mask

78%活泉水

超強保濕,水療急救紓緩 (75ML)

敷用10分鐘,即時泵入大量超強活泉水,急救紓緩敏感不適。


*趕走黃氣及暗啞膚色

*注入新生能量,活躍肌膚自我保濕銷水能力
 



哈,可以試,我當然豪不客氣地擠了一下




再均勻地堆開,直接敷上10分鐘,然後就可直接洗掉面膜!




而我手上這支就是另一個品牌,TefuTefu Skincare

美白保濕去除角質<白之水滴>150ml

使用超細粒子噴咀帶出的”白之水滴”,水質先軟化角質層,再帶動磨沙,

大大減少磨沙粒子或啫喱狀物質跟皮膚的磨擦,從而減少引起敏感的機會






使用方法:

先在需要的部位上噴一至兩下,然後

(請再拉下圖)




然後輕輕地在肌膚上打圈按摩大概15至30秒 。

隨著超微細粒子的帶動,角質隨粒子帶出轉化成灰白擦膠狀物質,然後用溫水清洗乾淨

***建議每星期使用一至二次

***於色班位置上多打圈按摩,可增強美白效果



結果:

嘩....紙巾上明顯黑色一粒粒的就是我手背上的死皮啦,超嚇人的@@!!

這產品令人有意想不到的效果,真的眼介大開喔!!




玩左成個鐘頭產品,

係時候休息下,飲杯茶,食個high tea先!!

哈,黎得呢d地方,當然全是免費的啦(還有,包括所有帶回家的禮品)!!

我有個好友問道,你經常出席那麼多活動,是不是要比錢的?

哈....我可以說,我blog裡所有出席的,一豪子都唔使比,

友人真的誤會太深了! XD





好喇,到最後一個品牌了,我相信大家一定不會覺得陌生吧!!

OLAY
包括了:
全新包裝OLAY Super Cream 高效緊致護膚霜
OLAY Regenerist Eye Roller亮眼淡紋3X滾珠魔法棒

 
 



OLAY Regenerist Eye Roller亮眼淡紋3X滾珠魔法棒


眼部浮腫、眼袋、眼周肌膚暗啞、細紋等多種問題,瞬間令雙眼回復最佳狀態





  
OLAY Super Cream 高效緊致護膚霜:


即時淡化細紋,改善鬆弛,以後就能繼續在朋友前展現你最大方美麗的笑容!






沒有留言:

張貼留言