標籤

2013年11月11日 星期一

2013Estee Lauder X'mas Party


hahaha......謝謝 estee lauder既PR連續兩年邀請我出席 x'mas party!!

一去到例排有野飲,有小吃!!^3^我唔客氣喇!!




好口愛既聖誕老人朱古力cake仔ar~~





呢set就是最新堆出,連電視都播緊既RESILIENCE LIFT緊緻塑顏嫩肌系列




好快,已經開始我地既PARTY啦!!




今年,大會仲安排左個高大靚仔外籍男人,同各位美女合照!

哈.....我當然唔執輸啦!!我同靚仔既合照就留作珍藏算啦,

發張單人照應該會更好...kakakaa







主題係聖誕,點可能無聖誕樹先!!都算大棵喔!!




好,再轉場去影今年會堆出既聖誕set喔~~~

其實我超鐘意呢set 星座粉盒限定系列喇!!

12個星座都會有整!!




我見到自已個星座喇!!^0^好想買個回家的啦!!




而呢兩個係香氛膏,而我自已好鐘意個''角''喇,可以當頸鍊咁帶!!

當然還有其他款式的啦,如果想知係乜,大家快去專櫃看看喔!!嘻




而今年係馬年,當然要堆出返個係馬圖案既粉盒喇!!

好閃喔...........




哈,大家見到檯上呢set野,燒著晒咪先?

我已經燒到''homhom''聲喇!xd....




以下呢set就係,限量版 3 panel portfolio專業彩妝組合

12月1日起於各estee lauder專門店及美容專櫃公開發售

如想得到,好簡單!!

凡購買任何彩妝產品滿HK$580,即可以HK$430換購。

每人只可限購1分,售完售止!




以下呢set就係,亞洲限量版節日彩妝套裝-evening bag coll

11月25日起只限於各estee lauder專門店公開發售

如想得到!

只需凡購買任何彩妝滿HK$580,即可以HK$380換購。

每人只限換購一份,售完即止!!




呢 3 SET就係,尊貴護膚系列 RE- NUTRIV SKINCARE COLLECTION

11月1日起於各estee lauder專門店及美容專櫃公開發售




尊貴護膚系列分別有:

全效活膚青春系列

RE-NUTRIV INTENSIVE AGE-RENEWAL COLLECTION



極緻提升活膚眼部護理套裝

RE-NUTRIV ULTIMATE LIFT AGE-CORRECTING EYE SET




極緻提升活膚系列

RE-NUTRIV ULTIMATE LIFT AGE-CORRECTING COLLECTION




以下呢SET就係,香氛禮盒UNFORGETTABLE FRAGRANCES

11月11日起於各ESTEE LAUDER惠門店及美容專櫃公開發售




呢度分別有兩SET套裝,分別是, 

HOLIDAY MAKE UP SET節日彩妝套裝

BEAUTIFUL SKIN全方位護膚套裝




這個就是,HOLIDAY MAKE UP SET節日彩妝套裝EYE SET

購買任何化妝產品加HK$350換購


而這個就是,BEAUTIFUL SKIN全方位護膚套裝:

LIFTING/FIRMING ESSENTIALS



沒有留言:

張貼留言