標籤

2013年10月3日 星期四

U Beauty X ERNO LASZLO殿堂級美肌控油妍集坊活動



唉喲,篇文遲左小小打添,真係唔好意思呀!!
前排我出席了由U beauty x ERNOLASZLO舉辦既EVENT~~
當然要謝謝他們給這個機會我出席啦!感恩!















這個牌子,我相信很多美女已經得知他們的黑皂是非常出名的喔!!




噢,我們當日的場地也是比較特別的啦!!

究竟一陣搞乜東東呢?


 



這個就是 ERNO LASZLO的職員,就是她在講解產品!!











她還講解黑皂究竟有幾勁!!

仲話可以去到黑頭的呢,聽得到我很想去買返舊來試試,@@



哈,她還教大家,用90度去洗面,每次用溫水潑數10下,

塊面就會好乾淨的喔!!



她自已也正在示範中!!




然後,就來個MODEL示範 ERNO LASZLO其他產品!!

先幫MODEL洗除面上的污后!!





跟住就敷返個MASK喇~~~





正在等待MASK乾透中....................




因當日出席的時間是晚上7點,我晚飯也沒吃,就從家中出發,

所以,大會還細心地派發小點比我地醫下肚先呢!!

唔好講笑,真係堅肚餓!!!




點會唔小得一人再派一支水呢!!




到第二PART了,

我真係估都唔唔到,我黎到呢個廚房裡面聽EVENT,

竟然真的要穿上圍裙,學整CUP CAKE@@~~

哈,甜品我平時真係唔會多整,因為怕麻煩,又唔鐘意洗野,

所以,我最多都係整心太軟,不過都已經係2-3年前的事了,HAAHAHAHAHA.....




一人4個cup cake~~




檯上還有可食用的小裝置!!




這個是用來點花芯的!!




用來搓花花同書仔既糖膠!!




cup cake小工具!!




開始整喔!!

嘩.....整呢d真係考起我架!!!呼.....一額汗呀!!

又要夠手快,唔係d糖箱好快會溶,一溶就會貼落個木棒度呢!




所以,我同格離位blogger美女一致決定,

佢負責整我既花花,我負責整佢本書仔...hahahaha,大家慳回不小時間^^Y!!




好,開始擠cream了!!!要一下就擠落去!!手要夠定喔~~~

要擠齊4個咁多呀.............呼.............




哈,不過不失啦,人家第一次整,算係咁喇掛!!kakakkaaa~~~~




擠完cream再除意灑上裝置!!




呵呵呵呵,呢4舊cup cake搞左好耐呀,

超出晒原本完結既時間,@@~!!




黎個近照先!!




大會仲好細心,仲派左個靚盒比我地拎返屋企慢慢食!!!!

其實,我真係唔多鐘意食呢d咁甜既蛋糕,

所以....我拎返屋企後都只係食左一個,其他果3個憶晒我家3隻小鬼,

佢地食到津津有味呀!!!XDD




好喇!!

搞左成晚,究竟送左d乜比大家帶返屋企呢??

ha...ha...hahaha~~



有可食用既裝置珠珠一樽!!

有我好鐘意既紫色喔!!

但,明知自已都唔整蛋糕,所以都係得個擺字....





仲有 ERNO LASZLO送出既有限期9折券,和sample!!ha..ha.hahaha~~

開頭我還開心得個半天,還以為我終於可以用到佢地既黑皂,

怎知,什麼都不是,我得到的只是sample...我心理面真的呆了數秒!=.=

失望了......





沒有留言:

張貼留言