標籤

2013年10月21日 星期一

終於出到gift文啦!



呢排比較小玩game,儲左一堆,終於儲夠相出喇!呼...............

1) 

參加theZtyle足部問卷調查獎品

Veet 脫毛乳霜 (玫瑰香薰精華) 90MLx2支


 


2)

參加UTravel旅遊快搜.Hot Summer Like 旅程選!】獎品

台灣國光號桃園機場到台北客運全票兩套

開頭我這個白痴,以為自已中左兩張機票喔....XDDD





3)

參加UTravel網站舉辦的 【齊來投奔初夏!】獎品

 COLLISTAR 活化細胞纖體精華 

勁大支呀,有排用喔,YEAH




4)

參加Cosmopolitan (HK)Cosmo Fan Voice 熟男熟男我愛你活動獎品

福袋總值:$500多元喔!!

 一共有6件產品咁多呀.....開心死我啦...........



有M.A.C黑色彩閃指甲油




超鐘意隻色啦,開心死了..............




BOBBI BROWN鮮紅色唇膏!

正...去PARTY岩晒...HAHA




M.A.C眼影

嘩.......我終於恨到啦......(灑淚)




maybelline唇膏




 Boots Botanics 控油去光保濕啫喱 50ml




OENOBIOL Skin Purifier淨顏嫩肌

淨化肌膚,改善膚質,令肌膚回復純淨無瑕並更健康、膚色均勻有光澤




5)

參加BeautyExchange

BRAND NEW BE EXPERIENCE DAY event後得到的一大袋gift

真係超重手,超大袋,超多禮物啦,一共有18件呀@@~

去相..........


真係超開心的啦........第一次收貢多gift喔!!!




maybelline雙色眼影




revlon粉紅色指甲油,好彩隻色都ok!!




revlon辱彩!隻色我超ok,好襯我呀....開心!!!



maybelline有色潤唇膏




ZA眼影組合,好彩d顏色都唔差喔,起碼有我鐘意既黑色同紫色先!嘻~




Benefit the PORE fessional 專業毛孔遮瑕膏




我的美麗日記燕窩面膜




tsubaki 洗頭水set

呢個size去旅行岩到流油..........




Shiseido Senka SPF27 PA+++

超清爽礦物防曬乳液(80ml)




Benefitbrightening makeup+15-hour primer sample




袁彌明。生活百貨



paul lafayet Macaroon
竟然好好味,又唔太甜喔!




全新堆出Watsons bady lotion




coffee

好飲!!




全新堆出
Watsons Stem Cell Facial Masks

一盒5塊的桃mask




benefit化妝袋




Benefit They’re Real捷毛液 sample

我其實都好鐘意呢d細細支mascara,因為帶出街真係超方便的啦............



benefit 三重防曬清透乳液SPF15 PA+++


沒有留言:

張貼留言