標籤

2013年10月28日 星期一

JOY-IN大麥若葉青汁健腸啫喱(天天排毒,活化腸道,宿便byebye)


JOY-IN大麥若葉青汁健腸啫喱(天天排毒,宿便byebye)



其實我都唔知發生乜事,上上個星期六,無啦啦有郵差拍門話有掛號件?

@@下?我幾時抽中試用架??

哈....我又無收到任何電郵,又無收到無任電話,

點解無啦啦會有產品送上我家的呢??

呆了.......



怎料一打開之下,

我知道大概發生什麼事了!!

唔怪得之前某pr問我拎返早排金時薑纖盈啫喱的link,

應該是想我寫埋佢地另一款產品吧!^^'''~~我想我應該沒差錯掛.....

唔知有無其他sis知道發生了什麼事?

不過由他吧,寫左先算........hahaha.....

產品如常地用了泡泡紙包好才送給blogger們的呢!!




 成份:(果糖葡萄液、鳳梨、大麥若葉、果糖糖液、明日葉粉末、

羽衣甘藍、增粘劑、乳酸鈣、檸檬酸、香料、天然紅花色素、維他命c、天然梔子花色素)


大麥若葉 - 排毒

含豐富的鐵、維他命C、鈣及膳食高纖維,幫助腸道蠕動改善便秘,排出多餘廢物。並抑制膽

固醇,穩定膽固醇指數。




羽衣甘藍 - 活肌 

被稱為「蔬菜之王」,含大量維他命A、C、B2 及多種礦物質鈣、鐵、鉀。還有纖維素

及生活上易缺的β-胡羅蔔素,有效排走老化物及更新細胞,令肌膚變得光澤有活力。


 明日葉 - 健脾 

含有各種豐富的維他命A、E、礦物質、良質氨基酸、鐵質、鉀、微量元素及纖維素。

有助抑制體內酸性物質,對緊張性腸胃問題有絕佳助益,令腸道及身體更健康。


每包x10條

每條15克

原產地:日本



每條內含500mg 豐富蔬菜營養,有效活化及暢通腸道,清除宿便,

啫喱中更有豐富菠蘿果肉,彈牙有口感,絕無草青味,味道清新。

採用日本天然高纖大麥若葉,有效活化及暢通腸道,排走體內積毒素並清除宿便,

改善其衍生之肌膚問題。配合羽衣甘藍、明日葉及乳酸鈣等多種益生精華,

即時補充身體流失營養,增強人體免疫力,達到排毒美顏效果。




盒後面,最下處,會印有最佳食用日期!!

其實,如果每日都記得食的話,10日就會已經ko晒,

我已經食淨2-3條咋,哈...............




打開產品!!




盒裡面還會有張會員獎賞計劃,只需係裡面填小小資料,

就會有小禮物送上你家喔!!




這條就是啫喱條了,細細條,方便帶出街食喔!!!!

而每條啫喱都會印有嘗味期限!!

所以大家唔使怕如果掉左個盒點算好呢!!




而我,最怕的事,產品沒有切口,怎撕怎打開都搞唔到,那我會超蚊的啦(汗)

好在,這款產品已經細心地整了切口..........hahahaha



使用方法:

早上或空肚服用效果更佳

每天1包

打開包裝後立即進食。

**注意:產品可能在高溫下融化。**

我自已建議食法:每次撕開產品後,一堆出啫喱,小心有汁流出來喔,

所以大家進食時,最好一整條放入口啦...hahaha!!!



因為味道真的不錯,每條啫喱點會有d鳳梨粒粒係裡面,

哈........完全不怕會難食,真的等同食市面一般啫喱一樣喔!!




沒有留言:

張貼留言