標籤

2013年10月10日 星期四

敗家文又來喲.............



又好耐都未寫敗家文喇!!

第一件出場的,又是我最愛的牌子,

chapel~

深藍色彈性上衣

$120




件衫望落去簡單中帶點特色!!

仲好有彈性添架!!!



我鐘意其中一點就是比呢個博頭設計位吸引住!!


 


不擺層層的設計也不錯,前面兩屬,後面又有兩屬!!




 層層設計就是這個樣子!!真的超喜歡這牌子了,直頭每次經過都要入去睇下!!




2)

早排的I.T大減價敗下來的!!

其實都已經係成個月前既事黎,哈.......

仲一口氣敗了3件,哈哈哈哈............



牌子:tout a coup

原價$439

減價後:$131.7

其實屋企已經有一件同呢件一樣圖案既T,唔同之處就係短T,同螢光色咁解!

不過我見呢個長度我又好鐘意,顏色就差d,因為好易整到有積,

我還是小心d著好一點...haha

 


老公千丁萬囑我洗呢件衫果陣一定要落網洗!!



牌子:HYOMA

原價:$459

減價後:$183.6

我真係好鐘意d圖案突出黎,呢件勁得意呀.........

不過個長度有d欖戒,長又唔長,短又唔短,我諗緊點著好!!



真係好可愛呀..........


 


牌子:HYOMA

原價:$959

減價:$191.8

呢件衫直頭諗都唔使諗,見到即掃啦下話,

200蚊都唔使就買到件冷衫囉,講真,旺角都唔得啦,

仲要係大牌子,更加不得了,唔理得咁多,敗左先算!!!

 


哈,超鐘意d毛毛,好滑喔..........




睇下,我無講大話架,原價真係要咁貴!!!




3)民族長褲!!

$99

我又黎痴線,明明屋企已經有條高腰短褲,同呢條既圖案是一樣的,

但我真係超鐘意啦,唔理啦,買左先算啦又,哈哈哈,,,,,

好彩老公唔知姐,唔係實又''鵝''我,做乜買一樣圖案既褲!kakakaaaa



沒有留言:

張貼留言