標籤

2013年8月6日 星期二

開心濕平去...........

開心濕平去~~

已有 6 次閱讀 2013-8-6 16:24 |個人分類:生活品味|關鍵詞:center color style

哈,又到開心濕平時間喔!!!

今日先寫part A~因為買得太多野喇,要分開兩篇寫~XD

1) 荃灣city敗既

深藍民族吊帶背心

原價$289 (呢個價我一定唔會買囉!!)

特價$89 (free size)



摸落去d質地又幾靚既!!




我諗原價要咁貴,因為都係d手工好!我眼望都覺得d手工做得好精緻呀




2)荃灣南豐敗的

$69-$79左右

藍色民族圖案透薄背心




我發覺,我屋企原來係黑色背心架,@@

而且我係好鐘意比較闊身的size,而且佢個設計好好,

裡面襯d螢光色既底衫會好突出到件衫既圖案!yeah




 我再用自已隻手比較下 ,就知道件衫真係好透的,hahaha




3)旺角聯合敗的

$210

黑色長身鍋釘網底穌穌衫




大家有睇開我既戰積都會知道,我唔係走rock路線的,

但唔知點解我一望就好鐘意件衫,好似走火入魔咁,

第二日同老公出去行街時,我再問老公好唔好睇,

佢話ok後,我即買呀~XD






4)zara民族頸鍊

$100-$120左右

zara既衫我就買得多,飾物我真係第一次敗呀!




我真係好鐘意呢隻公仔,佢d手工做得勁精緻呀...貴小小都無所謂,我覺得值呀!




細望下,條頸鍊隻公仔會有d線聯成件衫,有d珠仔用條線串成條頸鍊!

真係可愛到加零一!! 個size又夠大,襯淨色衫一流~~





5)開叉牛仔短褲

$79-$89

其實我係勁小著牛仔褲既人黎,真係就算出面熱到溶都好,我都要著legging的,

咁我買黎做乜呢?其實我只係買黎去旅行時先著的,哈..........




個設計都幾特別呀,條褲旁邊係拉鍊黎,如果有d爛爛地既feel就完美喇!!




條拉鍊真係拉到架!XD


沒有留言:

張貼留言