標籤

2013年8月15日 星期四

敗家無難度








無錯,又係敗家文呀!!XD


1)黑色流空穌穌上衣

$59

旺角新之城敗的

好彩我之前無係旺中買姐,跟本一樣樣既,果度賣要$99蚊@@

呃我話係韓國返,咪玩啦,旺角d貨不嬲都係大陸返架喇,哈......





































2) 黑色潑墨legging

葵芳敗的

$69-$79

無錯,屋企而家除左短牛仔褲之外,已經無晒牛仔長褲,我已經係著唔返牛仔長褲喇,

因為legging太好襯,又夠彈性~XD




 


3) 高腰民族牛仔短褲

$79-$89

葵芳敗的

家中第一條高腰牛仔褲,希望我襯到喇!哈哈




4) 特色流空通花上衣

葵芳敗的

$59

我都唔知點解自已會買咁多呢d衫,買到上晒隱~ XD



































5) 特色斗蓬灰色上衣

葵芳敗的

$79



哈,睇開我敗文既sis都知,

我係好鐘意呢d cutting特別既衫,

but買完先發覺,屋企已經有件差唔多feel的,@@~死火










沒有留言:

張貼留言