標籤

2013年7月3日 星期三

又敗家去啦.........



早排6ixty 8ight做緊特價,主要係我想去買返兩個爸爸

點知有日我去美麗華行街,無啦啦行下行下見到有間喎,

仲要入到去係勁大間,D under又做緊特價,$68有5條呀~@@

我同朋友一齊夾,我要2條,佢就3條..kakaka~~

最後都買到兩個爸爸啦當然~~^0^V
































之後仲殺左件民族上衣


原價$98,特價$68,痴線架,即買啦~~~~





個樣都唔差架!我好鐘意添,正~~






2)

b+ab

無錯,又係做緊大特價呀.........

而家都仲做緊!!






原價係幾多我就唔記得喇,

呢個係特價左後既,只需$189






有灰色同白色!

我當然買白色啦,點知我買完之後,我竟然係街都撞過兩次有人著住件灰色既,

@@~搞到我而家唔太敢著出街添!!





3)

H&M

我係呢間店既長期粉絲,老公d都係呢度買多,因為夠薄又夠平呀!!!






but我第一次係H&M買手飾,

主要呢個款夠summer ,又有民族feel~

只需$49

即殺啦下話...hahaha





再買多件螢光大洞上衣,前面平平無其,後面就................

只需$99




點解叫大洞上衣?

因為後要真係有好大個洞,仲有3個咁多!

夏天著出街真係一流,夠晒通爽,ha





4)

沙田敗的,灰色T並雪紡上衣






估唔到D細店買衫有時仲貴過大公司,要$279@@~~


不過我真係好鐘意個款,買就買啦~~~






咁樣並雪紡真係幾好睇,cutting又靚,因為件衫後面大有來頭架~~~hahaha





後面d cutting真係直頭我最鐘意d款黎,我好鐘意d衫多層次d架~~好鬼正呀真係~~




仲可以咁樣整開件衫,一路行果陣時真係幾飄逸架!haha





5)
 
chapel

我第二大愛既店,基本上我每一次入去行,我都會有收獲架

D價錢又唔貴,好夠大眾化,d質地又唔錯喎~~





$120

有灰色同黑色,

我其實想買黑色架,不過諗諗下又買黑色好悶!

所以買左件灰色喇!!

個cutting又係我最愛,長身款得黎又夠簡單得,下身又特別!!





無錯!又係可以咁樣整開件衫架!hahaha,

我唔知點解自已咁迷呢d款~~

好似中左毒咁!



沒有留言:

張貼留言