標籤

2013年6月24日 星期一

全新MASK HOUSE酢液竹炭。分子面膜@600%控油抗豆


因為上次MASK HOUSE工作人員回覆我說,因竹炭面膜還未到港,

所以要分開兩次寫呢!好,早排我又收到面膜後,等我今日寫埋佢先!!

韓國制造




介紹:

提煉自竹酢液的份子精華具控油作用,

有效深層淨化肌膚,長期使用,令其皮膚達至水油平衡,充滿彈性,亮麗神彩。

控油:

竹酢液分子因其多孔的特性,有極佳的吸附力,配合活性炭,對控油有超卓效果。

去角質:

竹酢液內含的輔酶能代謝老化角質,讓精華液滋潤養成分更容易吸收,

達到長效清爽保濕的效果。



撕開包裝產品!




取出面膜!

嘩......真係好黑好竹炭感覺耶!!

面膜充滿精華的啦.............




我自已敷上面之後都忍唔住笑出黎!!我變左黑面神呀........KAKAKAA

等15-20分鐘後,便可取下面膜!

不過呢隻面膜就厚身小小,都係好貼面既.............




20分鐘取下面膜後......可見精華還留在面上




此時你可以用手指頭將其餘精華按摩至完全吸收,或直接用清水洗掉!




完成!!YEAH...............

對於夏天黎講,呢隻面膜真係好岩我,因為又可以控油,又可以抗豆!正..........


沒有留言:

張貼留言