標籤

2013年6月14日 星期五

旭茉JESSICA 50位 Bloggers Beauty Workshop



唉喲,因為我前排去了旅行,回港後心情都仲未平覆,所以一拖就拖到今日先得閒寫文喔!

早排我好幸運地被jessica邀請了出席事次blogger活動呀~~

其實我已經第二次出席jessica既event呢,因為我第一次出席的是jessica會員既活動,

我印象中有好豐富既禮物架!!呵呵

嘻,果日我又好盡時到左喇!入場前每人派一張貼紙確認身份!




桌上每人一張問卷!

而事次活動有3個主題,有medilase激光脫毛公司/skinfod/Cholecut海洋活性飲品介紹




嘩,最估唔到medilase貴公司竟然會有棉花糖派呀!

話事話,我已經好耐無食過棉花糖了!




還請了靚靚model呢........




話咁快event開始喇!

第一個介紹的是skinfood~




就是它了!全新黑糖肌底精華




skinfood介紹完後,就填問卷,然後去蓋印仔,儲夠3個活動既印仔,

完畢後就可以去拎禮物啦!




第二介紹的是,medilase激光脫毛公司,

她們說,貴公司用的是755mm無痛激光脫毛喔!!聽落去好似好勁咁喎~~~@@



介紹完畢後,大家仲可以免費feel下佢地公司既脫毛機!!

話時話,我真係幾怕痛,不過好彩feel完後都唔覺痛姐!

其實主要係環境造成我覺得好似好痛咁囉>.<~~




第三介紹的是,Cholecut海洋活性飲品




嘻,桌上一早已經每人派了一人一罐黎飲既,不過大果支橙汁係我自已另外拎的,

所以係唔關事架!XD,而呢罐Cholecut海洋活性飲品我會另外再開blog介紹呢!




嘩!最後,已經聽到肚仔都餓晒!!大家都好唔客氣地開動摟!




呵,聽完event,又係帶禮物回家時間喇!!




今次event既禮物都一般啦!都係唔夠上次豐富!!

唔好講笑,帶呢7樽飲品返屋企你唔好話唔重!

而其他公司送的,都是心意心意,因為我都用不著!!



最衰地點太遠,係尖咀,所以我放棄了這兩次免費激光脫毛的優惠!>.<

近d係沙田咪好囉!!


沒有留言:

張貼留言