標籤

2013年5月24日 星期五

「詩琳美容」特約: 美麗‧時尚姊妹聚@嘉欣BB&李亞藍....


^_^''嘻嘻,其實呢個event已經係上個月既事架喇!!

不過,我拖到今日先記閒寫!!唔緊要,有心唔怕遲呀嘛!!XDD

地址:尖東hotel icon



都係第一次去酒店聽event咋~~~




搵個位位座好後,檯上會有張表格比大家填!當然event完畢後先填啦...hahah




天花版既裝置好美麗喔...........!(其實我只是等到太無聊周圍影下相XD)

最大獲係,我無帶大機去影相,好後悔耶...........>_<




原來我座的位置不是太好,開始後會有好多人頭阻住晒......=_=

唉....懶+怕重的後果,如果帶大機,我相信d相一定會靚100倍!...hahaha




第一個嘉賓@李亞藍!佢真人真係好高好瘦呀....................

(唉....電話D質數真係差到不得了....以後我去邊都係帶返大機,我自已都接受唔到!)




嘩.....嘉欣BB終於出場啦....喪影影影!!(心裡面不停埋怨自已做乜唔帶大機呀......=o=)

講完一輪,又一輪之後.......好,我地可以跳到去尾升喇...haha




估唔到,最後嘉欣bb突然換左套衫出場,好近我呀..............@@

此時心跳加速了N倍~~




佢仲乖乖地企係個檯度比大家影個夠!!...haha




大合照時,我已經忍唔住要行上前面影(頂自已部電話唔順喇)!!!







哈,影到相,都係返返自已個位座定定喇!!大合就派上嘉欣的紙板比大家玩!

有好多套衫選擇添架!!!此時我突然回憶返起我小時候都玩過呢種紙公仔換衫遊戲,

都係幫紙版上面d公仔左襯襯右襯襯架...XD




我既杰作!!^^V




玩完嘉欣紙公仔。大會仲送上小食比大家享用!正........




最好笑係,我前幾日買左本雜志睇,睇睇下竟然比我發現左d野~




Wa.......@@~~我發現左我當日整既嘉欣紙公仔竟然比大會既攝影師放左上雜志喎!XDD

哈哈哈...好搞笑呀...咁都比我見到自已既杰作,真係好邪呀!!!!




event結束後,詩琳仲送上禮物比大家架!!!




禮物都幾豐富呢!呵呵呵呵...........




沒有留言:

張貼留言