標籤

2013年5月6日 星期一

敗家時間又到了



1)

2% miffy特價大袋

我印象中原價記得好似要$400多元既,

特價時買只係$230多就買到啦............

不過,買完到而家都未開始用XD...hahaha....等多排先啦!





個袋真係超級大個,質地係''麻''來的!!




我自已其實唔係miffy粉絲,都唔知點解會買黎用@@?

不過我又見個設計簡單,哈....咁買黎都無懷既!!^^V




2)

柳空通花穌穌米色上衣

$110多......

我係火車站入面D鋪頭度買既,嘩...原先都唔知原來我買貴左一倍價錢囉,

我出葵芳睇,係一模一樣既只係60幾蚊,肉痛到我呀>3<~




其實我係買黎去旅行時著既,襯長裙一流呀.........







3)

chapel 斗篷灰色特色上衣

$120

我有時都幾鐘意去chapel買衫,因為佢d風格都幾岩我架,簡單得黎又夠特別!





我買時都係得返1件咁大吧!!!

前面係斗篷設計..........




睇下,後面個設計好特別呢,開叉架!!我即買呀........





4)

紫色長裙

又係火車站入面d鋪頭度買既!

$110多....

係呀....我呢篇文d衫既單一早已經掉晒...所以係完全唔記得個實價,

不過是但啦....^^嘻!




佢話條裙已經特價左......原先好似差唔多兩舊,買時已經特價左一半!

我係好鐘意紫色架,不過我家中竟然無紫色長裙囉....所以即買~@@






5)

anna sui睫夾

$78

其實我一直都好鐘意anna sui既野,只係有買過佢地既銀包同香水,

但你話化妝品的話我直接完全未用過呢.....>.<,嗚.......

講返呢度先,我見屋企果個睫毛夾已經用左好多年,所以先買過新既.........

呢個價錢我接受到,都唔算貴!



盒裡面仲送多個後備膠托!





6)

牛仔外套

$100多

葵芳敗的!

我行左勁耐先睇岩心水,因為我又唔想買淨色,又想件衫有d雪花,

同埋d褸我唔想要膠的,又唔想周街撞款!哈,,,有時我對買衫既要求都幾麻煩,

最後好彩都買到........



呢件牛仔外套完全滿足晒我既要求!我最鐘意就係佢個袋既設計!!






7)

H&M藍色花點長身裙

$79

我真係超鐘意夏天去H&M買衫,一黎又平,質地又薄,唔買都對自已唔住呀!





無錯,條裙只係$79蚊,又多尺碼揀,又好多顏色揀,有灰、黑、藍、綠!

不過我都係買件藍色,因為家中太多黑色啦...hahaha






8)

H&M白色民族吊帶背心

$140

無錯,呢件早兩日才買的,哈哈........



其實仲有一件我都好想買,哈....我都係諗住下次留黎比老公買單........嘻嘻





9)

adiaas指甲貼

是的,這是早排新monday隨書附送指甲貼,

本書都係$25

我覺得都幾低呀,有書睇又有指甲貼




沒有留言:

張貼留言