標籤

2013年4月12日 星期五

Estee Lauder NEW Cyberwhite Collection Launch‏ event



ha...真係唔巧意思喇...而家先得閒post當天event d相~~>3<

Yeah!無錯,以我既經驗話我知,

每次去銅鑼灣Estee Lauder center 都會有豐富的小食比大家慢慢品嘗架,

正在減肥中的我,唉呀........忍不了口喇!!





先拿了這杯士多啤梨味既慕絲甜品........細細杯的,一兩啖KO晒!





檯上還有其他的小吃喔!我豪不客氣地每件都吃了喔^3^~!!!






不過這件三文治我沒有吃,因為真的蠻大件的,哈哈...........




吃完小吃,係時候開工影相喇!!




以下這set就是全新堆出的產品喔........





係出面食飽飽,轉場入房開始當天的event啦!嘩..........好靚呀入面,佈置到成個花園咁!!

同埋有我最鐘意的紫色花喔............




雖然間房唔算話好大,但周圍佈置都唔差架,都有個噴水池添....




就是你們啦Wwooo.....,每張檯都有當天event的產品比大家試上手!!!

全新高清亮白淡斑化妝水

全新高清亮白淡斑精華

全新高清亮白防曬bb保濕底霜高清亮白淡斑防曬保濕粉底

全新高清亮白淡斑防曬碎粉




ha....連D檯檯凳凳都有feel過人..我鐘意




我手上的這支就是,全新高清亮白淡斑化妝水(滋潤保濕型)




先將棉花沾濕化妝水,再試在手背上,嘩......真的很保濕呢!!

不過這支化妝水都有份''清爽保濕''及''滋潤保濕''的..........




試晒檯上全新既產品後,就開始model化妝時間喇!!

哈,又見到leo喇.........

step 1 : 先用上高清亮白防曬bb保濕底霜高清亮白淡斑防曬保濕粉底.....



step 2 : 然後用上全新高清淡斑遮瑕筆





step 3 :再塗上全新高清亮白防曬bb保濕底霜高清亮白淡斑防曬保濕粉底






step 4 : 最後掃上全新高清亮白淡斑防曬碎粉




再塗上小許胭脂




塗埋個唇彩!完成!!




而職員手上的,就是全新 perfectly clean潔面系列的其中一款產品!




同樣地,這件都是全新perfectly clean潔面系列的產品,但我好肯定是卸妝泡沫啦...haha




好,開心時間過得特別快,又係時間拎全新產品返屋企慢慢用下D先...........



沒有留言:

張貼留言