標籤

2013年3月25日 星期一

she.com X SOFINA春夏防曬底妝護理工作坊


YEAH...好興幸,我已經第三次出席sofina既event了~~~

不過我當日出席既時間係朝早,要早上10:15就要到達上環喔.......

所以到達後環境一點也不陌生,我好盡時就乖乖地搵左個位座好了.....

但會場看見人也不算多呢....因為還有很多blogger未到,那個時候我唯有周圍拍下照片吧!



而櫃上已經擺好了當天會試到的護膚產品,包括:

美白抗老化活膚露Ⅰ、Ⅱ

sofina whitening全效淨白精華素及淨白重點去斑筆

美白抗老化防曬乳液SPF50+ PA+++

高效抗老化防曬乳液SPF50+ PA+++


當然,還有化妝產品,包括了:

彩形閃爍胭脂

完美修護精華唇膏液

彩形明眸眼影組合

粉餅


哈...還有還有....全新堆出的<幻彩閃爍花火限量粉盒>


影完化妝檯上的東東,再周圍再拍拍吧......嘻...周圍都放滿了SOFINA的產品呢.....


呢度有SOFINA BEAUTE、ALBLANC、FACE WASH系列


好明顯這裡是化妝品系列...我相信鐘意SOFINA的粉絲,對這些產品應該不會覺得陌生吧....



嘻,這個廣告就是事次活動,將會2013年3月27號全線堆出既<幻彩閃爍花火限量粉盒>喇


我相信用過SOFINA防曬產品的SIS後一定都會愛不釋手喔......

而我,已經深深地愛上了....已經再找不到比SOFINA更好用的防曬產品!


哈....希望大家不要嚴我長氣啦...講完都要再講架喇!!

以下的就是將會2013年3月27號全線堆出既<幻彩閃爍花火限量粉盒>....


持久控油底霜SPF20.PA+++


哈...座回我的位後,我連檯上的花我也不放過....因為真的很美喔.....


好吧,終於要開始喇.......大家乖乖開始聽書喔........

其實因為當天的相機不夠電,所以講解時的照片基本上沒怎麼拍下.....嗚......


我一邊聽一邊又試下檯上的產品,

我手上這支產品,我超想試的啦......用過的sis一定知道是什麼吧?

就是淨白重點去斑筆.......竟然從沒用過,我當然要即刻試下質地啦........


嘻,試上手後質地也不差喔!

但失望的是,因為產品衛生關系,我沒直接塗上面部,只是用手指試一下便算...

我真的超想帶回家試的啦.....希望有機會可試得到吧^0^~~~

下圖的是彩形明眸眼影組合.....全7色!這個是其中一色,545杏色系.......


而下圖的是彩形閃爍胭脂!全系列5色!下圖的是其中2色......

還附有胭脂導向環..........


講解完,又到請blogger上檯既時間喇.....還請了2位blogger上檯呢......

哈..重點是大會還請來2位日本講解師呢......(下圖的是先講護膚品示範)


而下圖的是化妝品示範!還教大家,如用粉餅時係用打圈的方法上妝喔....


好吧,聽了大約一小時的講解!!係時候又到大家一齊用喇播.........

即場洗完面後,職員就給大家先敷上已經沾濕了的保濕綿........

哈....是的是的,當日我的黑眼圈深到連我自已也嚇了一跳!!!!

敷好了後....就直接用手心拍上美白抗老化活膚露上面部............
然後再塗上全效淨白精華素

唔好講笑,呢支產品好得!我洗完面後再望下塊鏡,我見到自已膚色真的有點暗淡,

但一塗上面後.....嘩.........即刻唔同晒......見到自已塊面係當場精神了不小耶.....讚喔


再然後又塗上持久控油底霜SPF20.PA+++....嘻....質地超易堆的,又薄!我鐘意.........


最後,就當然要用上全新幻彩閃爍花火限量粉盒喇.......

呢個粉餅真係超意外的,因為質地同出面果d真係好唔同,超勁滑的啦.....Wwooooooo

我完全係無誇大架....唔信?咁就要等堆出時去試下喔.............

妝部尾升喇!!!當然係塗埋唇彩先得喇........系列一共有10色,下圖的是其中2色
大會好細心的啦,還派了一人一支全新的唇彩棒棒.........

好吧,終於完成了超薄妝!!哈....總括來說,這個妝我自已都蠻滿意的!!

當然啦,因為當天沒有塗遮瑕的產品,如有的話黑眼圈的部份應該會加分很多的吧.......


沒有留言:

張貼留言