標籤

2013年3月26日 星期二

減肥無難道(試食一星期後)-SHE.COM x celebrity slim代餐系列PART 2


早排我被SHE.COM x celebrity slim邀請試食呢SET代餐.....

嘩....估唔到.....真係估唔到自已試食一星期後可以減到咁多磅.......超意外的啦!!!

想看看進展如何?繼續拉落去睇下啦.............^0^~~




我試食的就是以下的產品!

包括了:

7天美味代餐奶昔

7包變溫代餐湯

能量燒脂丸


先說說奶昔先吧,一盒有12包,每盒有7隻味道,即是每隻味有2包!

包括了:朱古力味、雲呢拿味、奶糖味、士多啤梨味、焦糖味、咖啡味

而我自已除了沒有試過士多啤梨味之外,其他每隻味基本上都已經試過了.....

最估唔到奶昔的味道好好飲呀,真係超意外的,我開頭會覺得奶昔比我既感覺會係好杰身,

又難飲的!但估唔到d味又唔差喎,要朱古力味有朱古力味,係就係甜左小小,但我非常受

落,完全唔會覺得自已飲緊奶昔,超堆介的!我朋友見我話好味,都即刻去買左盒黎飲,

佢都讚不絕口話正....!而飲完真係會覺得有胞肚感,都可以KEEP到大半日的,

如果真係覺得肚餓時,會切一個蘋果/橙食!而且我自已係自顧工作的關系,所以基本上每一

日都係MISS左個早餐先起身(但大家千萬不要學我喔,因為唔食早餐係一係懷習慣來的),

所以一起身已經係食午餐的時間了,我就會開一包黎飲,同埋會用埋奶昔送埋能量燒脂丸落

肚,因為能量丸的SIZE也真的蠻大粒的呢!!!


而7包變暖代餐湯,一盒7包,每包有4隻味選擇!

包括了:咖哩味、烤雞味、濃湯西紅柿味、春季蔬菜味

講真,呢4隻味我自已本身都不太喜歡,覺得味道選擇怪怪的!

但我自已都飲左一包濃湯西紅肺味,但坦白說,味道真係差d,很怪耶!

又或者可能我自已本身唔鐘意''柿''的味道吧,因為我從來都唔食''林柿'的!

我想說如果全部變了是蕃茄味的話,那我會高興多了....哈哈!!

所以我飲完一包後就已經全送給媽媽喝了,因為媽媽接受到呢....好彩也沒有浪費了產品!


最後的就是:能量燒脂丸

嘩....我一睇已經比個SIZE嚇傻了!為什麼會那麼大一粒呀??

好彩也難不到我,因我每次都會用奶昔送服,那就非常容易吞下肚了!!

而份量每一日吃一粒,最多一日可吃2粒!但我吃後都沒有什麼不良反應,

沒有覺得嘔心,也沒有不會覺得有肚痛感!!

好吧,大家先睇下我一星期前和食用一星期後有什麼分別吧??

>.<食前,超肥的啦,要114磅重!!!


食後一星期..........

Wwooooooooooo....足足減了4磅耶!拿...有圖、有數字、有對比,足夠證明我沒有說謊喔!

連我自已也嚇了一跳!為什麼可以減了那麼多呀........真的很高興極了,呵呵呵呵!!!

但還是要繼續努力減多5磅先滿意呢.............

朋友知道後,連忙問我,為什麼只短短1星期可以減掉了那麼多的?還有其他秘決嘛?

其實是有的,早上和中午我真的只會飲一杯奶昔和藥丸(這一個星期都沒有偷吃過耶),

肚餓時頂多食個一個/半個生果!但晚飯時,我會照食飯同麵,但份量是會比平常小的,因為

我自已有時都會下廚煮飯,都會選擇魚類、菜類、豆類多,什少吃很多肉類,最多吃的都是

雞肉和豬肉吧!如果是吃外賣或出外吃的話,吃的時候盡量咬多兩下先吞,

那你的腦袋就會很快告訴你,你已經吃飽了不用再吃,是真的,這個是非常有效的方便喔!




沒有留言:

張貼留言