標籤

2013年3月19日 星期二

減肥無難道-SHE.COM x celebrity slim代餐系列PART 1


YEAH...謝謝she.com&celebrity slim呀.....

呢套減肥代餐好岩我心意呢....哈..我真係正想減肥架,因為就黎夏天嘛,唔減返d磅數點得架~

好期待呢set產品既效果呢...呵呵呵....


Wwooo....就係呢一set代餐產品啦....好豐富呀....雙眼發亮了.......

遲d會再介紹其產品詳細內容..........

>.<我真的超肥的啦......而家有114磅重~~~

等我食用1星期後....睇下體重有無變化先....^0^等我喔.......

沒有留言:

張貼留言