標籤

2013年3月12日 星期二

全新estee lauder『no.1口碑』水潤亮澤修護粉底SPF15/PA++

YEAH.....早排多謝eastee lauder pr邀請我再試用貴公司的產品!!

哈..又見到eastee lauder首席化妝師leo喇.....無錯...今次只要出席等leo幫我化個靚妝就得喇....

勁開心呀真係,我真係仲有小小緊張添架..XD

相入面當然唔係我,leo幫我化時我實在太專心喇,一時忘記左影...hahahaha

化完妝後,仲可以問下leo既化妝問題....真係超級正...我點會唔問呀...即問添呀...kakaka





化完個靚靚妝,去佈境版影返張靚靚相先...........

影完相,仲會即刻印埋張相出黎........

YEAh........完成!!!



再周圍拍拍吧........其實還有其他美女一齊化靚妝架.....

再從上面拍下........



嘻....又係時候返屋企試新產品喇!呢樽粉底真係黎得非常合時呀.....


袋中有的是,相片一張,全新粉底液1支



全新FUTURIST MOISTURE-INFUSED MAKEUP SPF15/PA+++

水潤亮澤修護粉底

售價$380

用量:30ML

簡介:

這款粉底是款長效粉底,無香料,不會引致粉剌,經皮膚科測試。使用時,可以指尖沾取

足夠分量粉底,塗勻全面,亦可以用海綿成以ESTEE LAUDER的粉底掃掃勻,

輕易造出最美妝效。7種色調以供不同膚色選擇!


我選擇的是 64號 COOL CREAM,是比較自然的顏色!


將產品拆開盒後......嘩.......就是你啦....^3^

嶄新活性保濕成分,締造水潤亮澤妝容,具備4大主要成分,帶大高度保濕遮瑕效用:

1.淨化離子水形成的粉底核心,給予肌膚必需保濕呵護,同時讓粉底色素不著痕跡地緊附肌膚,盈潤效果無與倫比。

2.水潤粒子能探測亞洲人肌膚的日常保濕需要,再注人充沛水分,從而使粉底徹底適應,隱沒幼細乾紋,讓肌膚看來潤欲滴,更感柔滑舒盈。

3.白睡蓮精華釋放額外滋潤功效,肌膚倍覺舒適受用

4.柔光散射分子造就極致溫射作用高效隱沒毛孔及瑕疵,肌膚顯得完美無瑕,透亮可人


產品是泵狀設計,

LEO又教落,每次只需泵一下就可以喇......噢....原來只要咁小分量就足夠....




下圖的是大約一下的分量,其實真的不需太多,因為過多只會造成厚粉的感覺!

將粉底液堆開........唔好講笑,真的非常易堆呀......滑滑的感覺


非常容易地就將粉底均勻塗好了!

看........用後真係超貼皮膚架,唔講我諗大家都唔覺有塗到粉底

重點是...粉底液質地超乾爽,岩晒呢個易出油既人,yeah.......正耶......

沒有留言:

張貼留言