標籤

2013年3月5日 星期二

來個敗家文吧.....


1)

沙田敗的!

灰色超長身U形開叉下擺衫

$110左右


其實我見件衫係開叉設計先買,同埋又夠簡單,如果個領唔係咁,我會更鐘意!



2)

旺角敗的

米色假兩件雪紡拼開叉冷上衣

$110


其實原先件衫係有領的,不過我唔多鐘意已經比我剪走左....


質地薄薄的,春天著一流.......


3)

旺角敗的

深藍色中袖開叉冷衫

$120左右


哈....原來我已經買左幾件開叉既衫,痴左線!!


質地也是薄薄的,而家都唔使買厚衫喇,d天氣愈黎愈唔凍........


4)

旺角敗的

灰色長身假兩件遮肩衫

$89


夏天未到,已經要入定喇!呢件衫我幾鐘意,個cutting好特別呢.....


側邊望是這樣的,入面唔使加多件衫就著得,因為裡面已經有件背心架喇,嘻...


5)

i.t大減價呀,大家敗左家未呀?買4送1,仲低至1折喔....

不過減價已經完結左,只做幾日咋,我當然唔執輸要敗家啦....hahahaha


Hoyma螢光黃兔兔T

原價$429

4折後$172


不過件衫睇黎都係要手洗,D波波好似好易甩呢......


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5)
 
5cm黑色特色T
 
原價$359,2.5折後$90
 

勁鐘意件衫後面個設計呀........


又淘寶喔,其實我好耐都無淘喇,係時間入下貨先.....一野買左2對鞋


6)

啡色柳丁婆仔鞋

$99人仔

賣家仲送左一對後跟墊同半碼墊比我!

因為對鞋係大左半碼的,但我個碼已經無晒,希望大半碼唔會太大對喇~


實物圖同賣家個圖係一樣架,所以直係一分錢一分貨!!


好彩試左上腳後都岩著,但就露左D腳趾出黎>..<,唔知係咪大左半碼既關系呢?



7)

米色流穌牛皮鞋

$98人仔左右


好fit鞋呀,著上腳好舒服,對鞋夠軟身,但唯一缺點就是對鞋既味重左d囉~


沒有留言:

張貼留言