標籤

2013年2月26日 星期二

塗指甲油已經out了!來個毛毛甲吧.....


其實係某日同朋友北上東門購物時,我話想買指甲貼玩,朋友就比較熟路,

就帶左我去一間專買化妝品既鋪,裡面乜都有,無啦啦就發現左呢個咁可愛既東東喔!

只係$7人仔一樽咋...仲有超多顏色揀,可惜晒我想要既深紫色,所以只係買左黑、藍,

粉紅色係同朋友再分一人一半...kakaka




材料:毛毛一樽、睫夾、指甲油

自已方法:先將毛毛倒出黎,然後再將毛毛灘開,因為要將部分癡到一舊舊既毛毛灘平,

然後塗上一層指甲油,極速用睫夾夾一堆毛毛直接放係指甲油上,再將指甲上多餘的毛毛輕

輕吹走,再用手指頭輕輕按壓毛毛,就咁可以做到毛毛甲有均勻效果架喇!

錯誤方法:我第一次玩果陣唔知道,將已塗了指甲油的手指直接放係毛毛上滾動,

但原來做出黎既效果會變到D指甲一舊舊架,大家千萬別這樣做喔!


當然啦,如果大家有更好既方法整毛毛甲,大家不防講出黎一齊研究下!!

因為我呢個方法唔keep得耐,新年期間時,玩左2日就甩晒d毛毛呢....嗚...........>3<


開了閃光燈後的效果!!!

沒有留言:

張貼留言