標籤

2013年2月19日 星期二

敗家文來了....


嘩....原來自己已經有兩個禮無寫過文喇,成個新年掛住周圍去,周圍玩,

差D忘記左自已係有文咪寫好添,原來一懶開,真係無晒動力再寫架,

唔得,唔可以比自已再做懶蛇!!要動起來喔.......

1)冷背心

花國街敗的!

$89



我見咁平,自已未試過著呢d衫,買件黎襯下先!!!不過個領就高左小小,

一定要綁起d頭髮先好睇!!


唔好以為平衫就差料,其實入面真係幾厚身下,超抵買!!


同埋我又見成件衫都係冷質地,我係街幾少見到呢d款!


2)

海藍色特色不規則長身衫

荃灣民族店敗的

$89


其實屋企都有件差不多cutting的,但已經起晒粒粒,見呢件都幾特別,所以再敗多件!

嘻嘻.........


3)

2% @ Miffy 系列白色長身衫

原價$438

特價$198

好彩係用信用卡績分比錢,所以先捨得買,但要買果陣時無晒M碼,特登又再訂返件!!



著果陣真係要要加陪小心..........因為成件衫太白雪雪喇!!



4)

ans啡色兩用袋

原價$459

特價$322

買果陳仲要得返一千零一個,分店就算有要去銅鑼灣,咁差遠,check下無問題都照殺!


呢個手袋真係好多位擺野!!前又有後又有側邊又有!但我唔會所有格都擺野,

唔係搵起上黎真係幾頭痕!




再打個裡面都仲有個格!!@@~~


裡面是這樣的!


5)

ZARA白色狗狗T

原價$149

特價$89





6)

黑色特色連帽衛衣

荃灣敗的

$119


我第一眼見到真係好鐘意!!但返到屋企試著時,個死8公見到仲笑我話化身變成Wyman!

呢d fashion野你識乜呀,哼!!




7)

catalog x3對襪+黑並黃上身衫

襪:$100x4對

衫:$160左右




男人就揀左3對,我自已要一對算喇!!

哈!因為有一對已經比男人著走左,所以呢度得返3對,實際係有4對架!




沒有留言:

張貼留言