標籤

2013年1月15日 星期二

想去斑?脫毛毛?找PRE PACE幫到你!!!


其實我自已真係超怕去美容院架,因為勁怕比人勁SALE,因為好多時D人都係捉客人心理,

因為實有D人會怕麻煩怕欖介,所以好多時就一口答應了買療程,但實際係咪真係幫到自已,

就不得而知了.........而我自已就中過2次招,所以,我以後都唔會再亂去美容院!

之但係....前排我竟遇上了一間絕不會亂SALE客人JOIN療程的美容院-PER PACE,

而且服務也蠻周到的,笑容也夠自然,絕不會黑面......讚!



當我填自已的資料時,檯上還有暖暖花茶比客人飲用!

嘻嘻....我自已也添了一杯,小小微甜,花美也香,冬天飲最正.............



因為我是聖誕節其間去的,哈....所以牆上掛了聖誕飾物同聖誕卡!XDD


以下的是,美容院內的護膚品!!





開始啦,行入走廊時還見到PER PACE化代言人-熊黛林呢!


進了房間了.........


這次為我進行療程的儀器!!去斑同脫毛毛.........


房外的環境!

這次療程大約進行了45分鐘左右.......而且進行激光時,美容時都會細心地問你痛唔痛....

其實都痛架,不過我都忍得下痛的!!^0^~~

而且激光完後美容師會幫你塗保濕產品,果下好舒服架........


好吧,激光完後第一天,面上的紅印還未退,但其實只係小事,化妝都遮得到的!!

其後,自已要再係家中敷多d 保濕MASK,塗多點保濕產品就OK了~


下圖的是第二日的早上,可見面上的紅點已經無晒喇,好快回複正常了........

而且斑斑都好明顯打走了不小,而且面上跟了我2O多年的的毛毛也已經全部...脫....走...了,

超開心滴啦!!Wwoooooooooo~~謝謝PER PACE啦!!!


沒有留言:

張貼留言