標籤

2013年1月25日 星期五

Olay Total Effects多元修護粉嫩氣色乳SPF15


講真,olay產品我就真係由細用到大!無錯,中學年代時已經用緊架喇,

我記得,我媽咪最鐘意用olay產品,所以我自已就隨著媽媽,用埋一份,嘻嘻!

所以,我對olay的牌子已經不會覺得陌生了~今次仲可以一試Olayts多元修護粉嫩氣色乳,

我日日睇電視已經覺得好吸引,仲要係大S做代言人,所以,我更相信呢支產品一定非同小可!



產品介紹:
革命性新產品,由全球寶潔護膚研究中心特別研發,適合所有膚質,
從美國,歐洲到亞洲,風靡全球朝潮流,首度加入美國知名化妝品牌MAX-FACTOR粉底
精華成分,融合護膚成分(維他命b3,維他命B5,維他命C衍生物''與植物提取精華),
集夠種功能於一瓶,簡單一瓶締造粉嫩當彩好氣色。


BB柔色乳

30秒潤色魔法

不阻塞毛孔。無負擔。粉嫩好膚色

用量:50G


仲有''7''大好處:

1.深層保濕,輕盈透氣
2.完美遮瑕,修飾斑點瑕疵
3.修飾毛孔,清爽無油不阻塞
4.輕透防曬,提升肌膚對環境傷害的保護力
5.均勻膚色,散發健康光澤,粉嫩光彩好氣色
6.改善肌膚紋理,觸感柔滑細膩
7.對抗肌膚細紋皺紋


拔開瓶蓋後,產品出口處上還有個''塞''的,要拔開才能用喔........


就是這樣!但個塞拔出來後係可以再塞返入去的,但我通常第一次用時都會唔見左,^^''哈~


先試用手上先..........擠出產品後...........


因為第一次擠得太多,哈.......所以將剛才的分量減半就對了.....然後堆開.......

喔....想不到質地真的蠻滑的,一點都唔會覺得好杰又一達達咁........


只需要堆開,再均已地塗上便可!可見.....質地唔會有油感,而且模上手真的好清爽呀.....


再試上面部先......

講下啦,其實我自已本身平時無乜需要都係唔會化妝的,因為化得太多妝,會令到膚色死氣沉

沉,但我都知道自已膚色又唔均勻,面上又有斑斑,黑眼圈又勁,有時真係頂自已唔順都係要用

BB CREAM遮下咁,之但係,比上遇上了呢支多元修護粉嫩氣色乳後,我即刻愛上啦...

一黎唔使用BB CREAM都得都可以遮到面上瑕疵,又唔使怕會令到皮膚差!

二黎又保濕又清爽...真係4季都用得...超讚..................


然後再均勻塗上面上..........別忘記要塗埋上頸部喔...........

注意:此產品係唔需要特意用落妝乳/油清洗面部的,只需要用返平時用的洗面產品清潔便可


好吧!已完成了!可見面部真的有光澤感,但不是油感那種喔.....

都遮到眼黑圈及斑斑,但當然唔會完全遮得曬喇....膚色都即刻均勻了喔....

哈...就算平時出街唔需要化妝時都用得上啦....正...

沒有留言:

張貼留言