標籤

2013年1月22日 星期二

[Blogger Event ] Estee Lauder Be the Ozone Fighter!


好開心呀,已經第四次被Estee Lauder 邀請去event了~~~

今日event地點比較特別,因為是100人的event喔~當然是分開兩場黎計啦~haha

因為之前次次都係去銅鑼灣times square 既Estee Lauder centre參加多, 

所以今次既心情都會有特別唔同d架~呵呵,當日我盡時到達...............

地點:位于上環的the space




一入到去......嘩.........好夢幻喔..................好似落左DISCO咁~kakakaaa

呢張相我影左好幾次先得,因為D射燈會走黎走去架...周圍仲會變色添..........


跟住就每人派一個 pass去確認身份!!er......走果陣我唔記得除返出黎,

我唔小心..帶...左...返....屋....企.....仲要走果陣掛住係頸係條街成5分鐘有多先發覺自已無除到呀

>3<~


好啦,行上幾級樓梯後......就會見到在場人員穿上了白袍,感覺就像去了實驗室,

手上捧上這些一支二支的''飲品'',沒錯...是飲品來的喔,歡迎來賓~

而我選擇了藍色....我已經忘記了是什麼味了,我只記得綠色的是''薄荷味''XD~


嘻....例牌都係有小食的!我只係揀左一舊咋...好想全部食落晒肚....>.<

因為我開始肚餓了.........


因為event還未開始,我就入了另一間房去玩小遊戲!

睇....其他blogger玩得幾落力~hahaha!因為要夠100%先得喔....加油加油....

跟住我都有玩埋一份ga,哈.........























在場仲會有其他物品比大家合照....好大一支修護精華喔.........

哈....仲會有個大佈境板比大家拎住D牌影相架~~~


係房入面影完一餐之後,出返去再影過...........


D擺設好實驗室feel呀~好正.............影多幾張相先.........heeheee




話咁快....搵個位座定定開show喔~=.=唔......可能自已手腳慢,我座到去最後果排呢....

好彩......老公部大機鏡頭掂....所以今次d相都算無問題啦......

因為又要掛住影相,又要掛住聽講解......^^所以以下d相唔多講喇,睇圖喇~~






最後仲請左兩位blooger上去玩小遊戲添~~開心!!!


話咁快,就出席完喇,返屋企睇下有乜試用先...........請繼續收看...............

沒有留言:

張貼留言