標籤

2013年1月11日 星期五

忍唔住手又敗家烏....




嘻....又係敗家文喲~~^0^~~~~

1)chapel紅色冷手鐲

2)chapel白色帽頸鍊

沙田敗的

一共$150左右啦,實際要幾多錢就忘記了!XDD

隻紅色手鐲好岩冬天用呀,好正!!!

自問我手碗都夠幼,帶上去岩岩好!


跟住唔知發乜神經又走去買埋條頸鍊!!


不過顏色都易襯到衫!夠8塔喔............


3)韓國深藍色不規則外套冷衫

沙田敗的!

$120左右!!

仲有黑、紅選擇架,不過我見黑色唔夠突出,紅色屋企有件差唔多feel,

所以就買左件藍色囉.........


我覺得呢D薄薄質地既冷衫3月-4月著最good~~~



4)黑色長身貓頭鷹衛衣

沙田敗的!

$80左右


喇,我貪佢夠長夠闊,件衫有又小小皮feel,圖案亦唔差,所以敗了.......



5)collectpoint灰色冷外套

沙田新城市敗的!

原價$629,特價$319


話時話,如果600幾蚊我真係唔會買囉...........300蚊就差唔多!!


原先又係有黑色架,不過無晒我想要既碼,唯有買灰色喔!!

著左上身後,手抽有D娃娃feel,同埋我最鐘意就隻插袋上既皮,好正.............


近影下插袋是這樣的!


6)杏色下擺開差長冷衫

$120左右

葵芳敗的!

件衫原先係掛係假公仔上做示範的,我一望落去自已立即愛上了..........

好鐘意個設計呀.......其實屋企都已經有件一樣feel的,好彩就唔同色同埋係外套黎的=..=



7)+8)係葵芳同一鋪頭敗的,

灰色鍋釘假兩件legging$89

灰色流穌棉質裙$79


唔,屋企話時話真係無乜鍋釘衫褲,買條黎試下襯啦!呵......


不過我真係勁驚d鍋釘會甩,一甩就唔靚,咁就唔使著喇.........


不過呢d質地都厚厚地,夏天唔知著唔著到呢下?@@~~




條流穌裙真係好鐘意,好好襯衫,個sales都著緊,我見幾好睇,忍唔住敗埋



沒有留言:

張貼留言