標籤

2012年12月28日 星期五

遲來了的禮物篇...


哎喲,其實我唔想拖到咁耐先出禮品遍,因為真係太忙,忙到今日先得閒出文呢>.<

禮物1)

 CosmoGIRL! bread n butter x Jean Paul Hevin 2粒裝朱古力禮盒一份



好彩有日我咁岩過開海我先順埋拎埋,我仲拎埋返屋企比老公食,

我地唔使5秒已經ko左~haha!好唔好味當然唔使問喇!good爆!


禮品2)

she critiques美容大賞2012第一週之「每週100賞」

總值:$1449

Modern Beauty Salon秋日全效保濕面部護理 (價值:$580)
LANCÔME全方位水晶亮白精華(價值:$770/30ml)
Thursday Plantation 星期四茶樹油頭皮護理洗髮水($99/200ml)

Thursday Plantation 星期四茶樹油頭皮護理洗髮水($99/200ml)

我都已經開左黎用,不過真係好茶樹味呢!@@~


LANCÔME全方位水晶亮白精華(價值:$770/30ml)

我都有滴左兩下黎試,唔錯唔錯!不過我都係唔太捨得開黎用,

收藏下先.......






























Modern Beauty Salon秋日全效保濕面部護理 (價值:$580)
其實有刻我想打電話去book架,不過最後都係打消了念頭,因為真係好怕比人sale~

真係唔好意思喔........


禮品3)

旭茉JESSICA JClub Gathering」GIFT

總價超過$1000元~好豐富喔!但我要付出的就是時間,我足足座左3粒鐘呢~

分別有:

CLINIQUE唇膏+CLINIQUE捷毛液(SAMPLE SIZE)

KOOKAI X JESSICA J CLUB CATHERING GIFT VOUCHER HK$500

KOOKAI白色長形多用途包包/銀包

INTOPIA  GIFT COUPON HK$300 + INTOPIA紫色蕾絲打底背心 HK$240


見到都興奮!!^^V


CLINIQUE唇膏+CLINIQUE捷毛液(SAMPLE SIZE)

因唇膏太紅了,已經送贈了給媽媽用~呵呵!

捷毛液就留返比自已~HAHA


KOOKAI X JESSICA J CLUB CATHERING GIFT VOUCHER HK$500

好好彩沙田都有一間,我已經用左張COUPON敗左條頸巾喇!^0^~


INTOPIA  GIFT COUPON HK$300 + INTOPIA紫色蕾絲打底背心 HK$240

背心隻紫色我超鐘意呀!之但係..個SIZE我唔岩~我已經要著M碼了~>.<

但用黎當打底著都唔係唔得,還掂都無人見到既~


KOOKAI白色長形多用途包包/銀包

唔好講笑,連個包裝盒都靚過人,我無掉到架,因為裡面係絨面黎架@0@~

所以已經比我KEEP起左用黎裝野~^^V


個包包SZIE也夠大,已經比我用黎去旅行用LU,我試過入面放埋本PASSPORT都仲得...


裡面格格也夠多!!又有拉鍊暗位.....


就連後面都有拉鍊位......

禮品4)

《iTRiAL by iMORE 聖誕福袋》

最新鮮莫過於呢份GIFT喇~~

我特登座巴士出去拎架,好彩都只係座一程巴士就直到,我見夠方便自已,

唔係我唔會出架喇.......因為我都係博一博既心態去拎的~因為唔知裡面是乜東東!


開估了!!福袋裡面的就是這些禮品喔.........

都係SAMPLE多,最有用都係MASK同護髮素,其他的都已經送人了~

沒有留言:

張貼留言