標籤

2012年12月15日 星期六

敗家文又來了.....續!


繼續再有敗家東東......

1.

水滴形水晶頸鍊

$299

沙田敗的.......



我覺得D切角好靚呀..........


而且仲可以調整長短,只係勾住d波波就得喇~幾好喎又.........


無啦啦比我搵到屋企張黑色紙,我覺得係黑色紙既襯托下,真係好閃好靚呀.......


圓形既好處就係,粒水晶戴上頸後點樣郁都好,都會有唔同閃既效果喔...........


2.

荃灣2%敗家

Total敗左3件,因為做緊特價,但原來買夠3件每件又可以再9折!

一共3件加埋只係:$556



黑色特色斗篷!

原價$528

特價再9折後,$286

哈...原先呢件係男裝衫黎架,不過我試左上身後又覺得幾好睇喎,

都唔覺係男裝,我見又夠中性,所以敗左.........


件斗篷中間仲有件衫架....好特別呢!!

所以呢度加埋4層布,都要凍d先著得,唔係實熱死我!!


裡面就係咁架喇,一件T-shirt黎!


男裝藍色潑墨T

原價$399

特價再9折後.......只係$108

喇.....條老成日話我唔買野比佢,我終於買左2件喇..........


男裝V領長袖黑色民族衫

原價$599

特價再9折後...只需$162

痴線....真係低到爛啦........即買!!

男人話好鐘意呢件........我都覺得幾好睇!!



3.

intopa

買左4條under~

因為有$300 coupon用,所以呢4條under只需補返$18就得喇~YEAH^^V~



4.

H&M

男裝時間到...........

一共敗左2件冬天衫.........

灰色特色上領冷衫

$349

通常男人係我身邊,佢都唔捨得我買野比佢既,所以佢唔係身邊的話,

就要即買喇!!!!



原來男裝今年hit呢d領!男人見到都話好鐘意.........

不過呢d質地一定好快起粒......我拜托男人唔好周圍磨件衫....小心d黎著呀.........


深藍並黃色男裝特色領冷衫

$299

我一次買夠2件冷衫.......因為男人已經好耐無新衫著喇......


又係呢D領,不過扣有唔同既!我覺得d款好大路呀,一定唔會過時........



5.

maple

終於到我自已既衫喇...哈

幾多錢已經忘記了.....


男色並黃色長袖薄冷衫

呢幾日咁差熱,已經比我著左出街lu..............


沒有留言:

張貼留言