標籤

2012年11月6日 星期二

SOFINA秋冬美肌工作坊


早排被she.com獲選出席SOFINA秋冬護理工作坊^^V,正呀....等到勁都長埋終於抽中我啦~

果日我早上9:30就出左門口喇,嘩....真係第一次咁早出席event呢~@@

果日朝早仲要勁凍呀....好在我無訓龍姐XDD~~

遊下遊下半醒狀態之下....終於到左喇!!




搵左個靚位後,一座下就見到檯上擺好了今次活動需要的物品.....


檯上還有sofina的化妝品呢~~


有化妝品外,當然唔小得護膚品呢給大家用啦...........


還有巧美的新鮮花喔......


我的座位後面正正就是講台了........


再台高頭一看,還有部大電視給座得比較遠及背對住講台的sis看呢~~


再走出座位周圍拍拍.......(其實我正是在等待去洗面呢..........>3<)



以下呢盒是2012 christmas 魔法彩妝寶盒

有兩色選擇,珍珠白及幻彩黑

今年全新限量版『彩形寶石晶瑩組合』-薰衣草寶石組合,

加入了能使眼部看上去更明亮的『光澤珍珠』,再加上『用餐後也能保持可愛色澤的唇膏』,

及唇彩也納入組合內!!

各HK390


包括了01金啡鑽寶石組合,02藍海洋寶石組合,03裸啡鑽寶石組合,04薰衣草寶石組合




基本上大家都到齊了.....

洗面區!!大家都忙著洗呀洗...........(但我還是在等待著.......)


搞完一大輪,面都已經洗完,大家座好後........終於開始啦!!!

下圖這個是今次活動的日文翻譯美女喔.........

但我看上去都有點似日本人的氣質呢!!^^...



重點來了,大會還請來了井上晶子(lnoue Akiko )為大家介紹是次活動的產品呢........


辛苦了,一早就為大家講解,因為有太多影片的關系,所以我只拍了數張!!



然後就為大家示範『美肌導向儀(beauty navigator)』能多位測試肌膚狀態!





講解完後,就到我用美肌導向儀測試肌膚狀態啦..........


下圖的是我示範完後的分析圖!!

綜合解析-美肌6大元素分別有『保水力』,『皮脂』、『彈力』、『血色』、『黑色素』

『細胞間脂質』!

還有血色、肌膚透明度、肌膚紋理、黑色素狀態解析等..........

測試後,我皮膚都中中等等咁啦,全部合格,5粒星係滿分,我全部得3粒星星...


然後就為大家示範塗抹技巧!

先用化妝棉加了活膚露後再拉開.....


然後請在座的blooger上了台給大家作示範呢!(好勇敢喔....)

再貼上面部加埋保濕效果...........


然後加以慢慢堆開及按厭面部.....使面部更吸收


這動作是可以有助面部輪廓提升喔........


示範完後.......再到大家試下喇!!

我試上的正是,重點提升抗皺眼膜.....

好貼眼呢........size又夠大塊,可以敷埋雀斑位呢......


因為當日我無化妝,亦唔需要化妝,所以我最後只用了高濃度精華防曬乳液SPF30PA+++


全新修護保濕精華底霜


只用了兩樣產品的我,好快就完成晒la....^^V!!!


最後,當然還要多謝sofina送的大手筆護膚品喔........總價$1700~@0@..Wwooooo


沒有留言:

張貼留言